Diskuse

Mylí tatínku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ještěže neposílám pohledy:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem kdysi v první třídě (kdy jsem sotva uměl psát) napsal dopis do televize, aby dávali víc večerníčků. Naši ho naštěstí schovali na památku. Začínal oslovením "Vy kameraňy!" :-)R^

4 0
možnosti
Foto

To je milá vzpomínka, také mám pár takových perel. R^

0 0
možnosti
Foto

já mám hlavně od syna, Terezka byla odjakživa dost dobrej čestinář

0 0
možnosti
Foto

Nejen děti píšou adresy takhle. A když se pošťáci snaží, dojde to i dneska.:-)

1 0
možnosti
Foto

dnes nám to kazí virtuální svět :-/

0 0
možnosti
DP

Ja jsem taky na pohlednici z tabora v roce 1950 napsal neskutecnou " botu", nasi se tomu dlouho smali a mi zjejich smichu moc veselo nebylo. Pamatuji si to jeste dnes a ne moc rad na to vzpominam.

0 0
možnosti
Foto

no my jsme děti vždycky moc chválili, posměch nikdy!!!

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, dopisy nadepsané " Mylá mamynko" si taky s láskou schovávám.VR^

1 0
možnosti
MS

Mého bratra dojal jeho syn, když se vrátil z pionýrského tábora a posléze psal dopis nějaké kamarádce, kterou si tam nabrnkl. Zapomněl ho rozepsaný na stolku a tak si rodiče mohli přečíst úžasnou informaci, kterou sděloval své kamarádce: "Rodiče ještě žijí..." (bylo jim kolem 30).:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,16
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik