Diskuse

Mylí tatínku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

počkej, Marku, až budeš číst slohovou práci mého synka - Moje maminka. To by se dalo tesat do kamene

1 0
možnosti
MM

Paráda! R^

Taky budu muset někdy probrat ty poklady, určitě tam najdu nějaké perly, možná i moje, které jsem psal já z letních táborů.

1 0
možnosti
Foto

Proberte, to stojí za to, v každém případě to zvedne náladu;-)

0 0
možnosti
JP

Kdysi jsem posílala dopis spolužačce.

Nebyly ještě PSČ.

Adresa byla

chata na..........kopci

Nové Město

A došlo to

Kopec byl Brožuv a Nové Město na Moravě

2 0
možnosti
Foto

R^Poezie davnych pohlednic od deti. Krasne:-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to se Ti povedlo, výborný blog!!! A ještě uveřejněné corpus delicti, paráda:-). A ještě dodám, že ačkoli to není moje vzpomínka, přesto jsem u toho i zaslzela dojetím. Tak pěkný den a ještě hodně tak mylích vzpomínek! V

2 0
možnosti
Foto

;-D;-Dmylá Zdeni, nejen ty jsi zaslzela dojetím..V

0 0
možnosti
Foto

Krabice pojme plno takových dětských výtvorů písemných, ale i třeba malířských. Dodneška mám schovaný "abstraktní obraz" mého syna, který má název - Šedý medvěd v mlze.:-);-DR^

2 0
možnosti
Foto

To je krásný a nezapomenutelný ;-DR^

2 0
možnosti
AL

Mylí tatínku

--------------------------------------------

Tak to se Vám povedlo! :) A moc!

Věřím, že dnes to jsou opravdové poklady.

Loni jsem dostal pohled od moře, který začínal podobně - "Můj tatínku" a podepsalo ho dvacet dva dětí bez rodičů.

Příští týden uvidí Sicílii, ale ještě o tom neví.

Moc nádherný blog.

Potěšila jste (nejen) mě. Karma.

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik