Diskuse

Mylí tatínku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechávám si takovou velkou krabici, kde jsou písemné projevy mých dětí (to ještě nebyly mail, tablety, PC a iphony). Takže se těším, až je jednou vytáhnu (programově je nečtu asi 20 let) a budu se smíchy válet, co třeba psaly Ježíškovi....

Karma za tuhle parádu, Zuzko.

3 0
možnosti
Foto

jo, vánoční jsou taky super :-) a dík za karmu

0 0
možnosti
ŠM

moje mamka tuhle vytáhla krabici s pohledama a s fotkama a bylo to nádherné odpoledne..obě jsme se nad tím uculovaly a vzpomínaly...máti je 88 a mě 51....když s emě pak zeptala,jestli není na čase to protřídit a vyhodit, tak jsme jen zavrtěla hlavou...dokud žijeme, tak ne..a až nebudeme, někdo to prostě vyhodí.....

máme schovaný i dlouhý pohled ze ZOO Dvůr Králové, který přišel podlepený,protože se přetrhl ..a byla na něm omluva pošty ve Dvoře...a moje písmo,jak posílám pozdrav ze ZOO, ze školního výletu...

3 0
možnosti
Foto

tohle bych nikdy nemohla vyhodit...

1 0
možnosti
ND

Jojo, taky mám podobné poklady a taky jsme dostávali dárky z výletů, Super.

Tak Jakub v té grafice prorazil i do uměleckého světa!

3 0
možnosti
Foto

:-)R^ To jsou poklady. Teta má pořád od vnučky schované "pozdravuj maminku, tatínka, dědečka a hlavně sebe, babyčko"....

5 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,16
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik