Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zuzko, volně dýchat a mít kolem sebe přátele je hned po zdraví to nejcennější, co můžeme mít. Tvoje výdrž byla neuvěřitelná. Držím palce, ale hnízdečko Ti bohužel nabídnout nemohu, o žádném nevím. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo, dík za držení palce a nevadí, že nevíš o hnízdečku, já si nějak poradím ;-)

0 0
možnosti

Každý konec dává šanci novému začátku. Ať se daří.

Jen nerozumím tomu, že jste to vydržela tak dlouho. Ovšem ja nechodím ve Vašich botách. Jen nerozumím.

0 0
možnosti
Foto

Martino, moje dcera Terezka je psycholožka a ta by vám to přesně vysvětlila. Ta mi řekla, že ten útěk byl odvážnej, a že to každá nedokáže. A důvod proč jsem to tak dlouho snášela...no, to pořád doufáte, myslíte si, že se to přece musí zlepšit, že t nemůže gradovat. Až jednoho dne to prostě už vydržet nejde. Dokončený rozvod byl až na popáté...

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to jsi krásně napsala!R^ To osvobození dýchá z každého řádku a já Ti držím všechny palce. Kdyby to bylo potřeba, půjčím si i několik dalších. A pokračuj v líčení nového začátku. Víš co, domluvíme se, Ty to budeš žít a my to budeme číst, jo? :-)

1 0
možnosti
Foto

Důležité je, že to nejhorší máte za sebou, teď už to bude jen lepší a protože jste statečná holka, zvládnete to hravě. R^

0 0
možnosti

Měla jsem dům 5+1 s garáží a zahradou. Jsem ve výměnku 1+kk je to svoboda! Držím Vám palce, přeji něco milého a hezkého pro radost ze života.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ono se dá říct fakt cokoliv.. ale stačí říct "kdy se chce, tak to jde" :). Super!

1 0
možnosti
Foto

Já vím, že u muže se to možná bere jinak (proč? jak kde:-) a asi oficiálně), ale domácí práce bych všechny zvládnul, právě až také to žehlení:-P... Ale zcela "v pukách" být stále nemusím...:-)R^V:-)

0 0
možnosti

Zuzi, úplně si vybavuju svoje začátky i jak jsem byla vděčná za tu uřvanou rodinku v patře nad námi, protože mi prostě i ten panelák, ve kterém jsme dočasně zakotvili. Jak jsem byla šťastná za každou hloupůstku... a pamatuju si i ten pocit, když se mi poprvé nezhoupl žaludek a neroztřásly ruce, když se řeklo "jdeme domů". Moc Ti tu možnost se zase zhluboka nadechnout a radovat se z maličkostí přeju. I ten byteček Ti přeju V

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Robinsonku Zuzanu. A držím palce.

2 0
možnosti
Foto

I já zdravím, ač nejsi Robinson R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik