Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I34v39a93n51a 50L10a55n12c71e

30. 10. 2019 12:00

Trochu pomuchlaná, ale štˇastná, krásně jste to řekla. R^R^R^V

0 0
možnosti
ND

Je skvělé budovat novy život podle sebe, vybavovat domácnost... Jen s tím bytem to bude napínavý :-)

0 0
možnosti
Foto

Naďo, vono to nějak dopadne;-)

0 0
možnosti
Foto

Když je člověk v životě pošramocenej, zmuchlané oblečení a škrabku na brambory moc neřeší (v mém případě i několik let bez internetu a vlastní pračky)... Výhodou je, že jsi nemusela migrovat s dvěmi ne ještě úplně velkými dětmi. Držím ti palce, ať děláš věci, kterých nebudeš litovat.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, s dětmi si to nedovedu představit...

0 0
možnosti
Foto

J33a67n 52P89r29a49ž73á17k

30. 10. 2019 11:14

R^Ve zmuchlanosti je kus nonšalantní elegance, Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, seš můj člověk :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem nějakou dobu vegetila bez žehličky, ale trvale to nešlo - mundúry.:-P;-) A léky mám v peněžence, to by na pár dní stačilo.

0 0
možnosti
Foto

Klárko, i já jsem s sebou měla na pár dní léky, to zas jo, taky je nosím furt s sebou. To víš, štítná žláza svou denní dávku potřebuje :-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, jako kolega ve strejném nakladatelství a kolega blogerský, přeji krásný a spokojený další život! Hlavně zdraví a štěstí při tom bude dobrým společníkem! VR^R^R^:-) tohle je smějící se štěstí:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^VR^ Ze srdce Vám přeji nově nabytou svobodu a to volné dýchání. Tuším, že to nemáte lehké... Ale skromné bytí je mnohem lepší, než nějaké napůl bytí kdesi, kde je moc dusno a nežitelno. Moc Vám držím palce.

1 0
možnosti
Foto

Marku, nikdy jsem nebyla na majetek, a tak mě moje dnešní situace nikterak nezkrušila:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím, nepátrám...ale jedno vim jistě...život je jen jeden a je hořké se probudit na konci života na konci života někoho druhého a ne toho svého. Možná předjímám...ale každopadně držím palce:) Zuzko:)R^:-) jo...člověk nepotřebuje nic moc a jde to...:) ale jsme zas u pocitu svobody a ten potřeba je.

6 0
možnosti
Foto

Radko, život je jen jeden a navíc je čím dál kratší, čím jsme starší:-)

3 0
možnosti
Foto

R^jen ta žehlička mě na Tebe trochu mrzí8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedno vím jistě; ty máš na žehlení svou paní, a tak netušíš, jaká úleva je nežehlit:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik