Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásne foto aj povídaní. Určite to boli super prázdniny.R^

0 0
možnosti
Foto

Jedna z těch sov vypadá přesně jako od Goy, tahy štětcem připomínají van Goghovy Slunečnice. Krásné fotky celkově. Moc hezké léto, pilnost se zjevně vyplatila. R^

0 0
možnosti
Foto

..teda, srovnávat moje srandovní obrázky s Goyou a van Goghem? :-) Tak to by mě ve snu nenapadlo :-), ale díky ;-)

0 0
možnosti

I33v39a11n41a 69L48a71n22c55e

13. 9. 2022 10:01

Krásné obrázkyR^R^R^

0 0
možnosti

Nádhera- říká se, že oko do duše okno. Takže i okno může být okem do duše...

2 0
možnosti
Foto

Ať žijí prázdniny! Už aby zase nějaký byly...8-o

Parádní fotky a obrázky.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jelikož nejsem učitelka, nevadí mi školní rok :-) a na příští prázdniny si musím našetřit;-)

0 0
možnosti

D56a71v71i19d 68V86l10k

12. 9. 2022 17:06

Krásné obrázky a kamínky

2 0
možnosti

Krásný malůvky!

2 0
možnosti
Foto

Dík, divadlo mě vrátilo k dávno opustěnýmu malování, je to bezva malovat pro herce a kolegy v divadle, do šuplíku to neumím.

6 0
možnosti
Foto

Nádhernej blog... U Raka symbolicky počínaje, (kdo by nechtěl občas aby se mohl vrátit po zpátku k tomu pěknýmu co ho potkalo) přes další zastávky až do konce :)

4 0
možnosti
Foto

Děkuju!!! Já se přiznám, že občas tvořím fotoblogy kvůli tomu, abych si snadno uložila, kde jsem kdy byla.

4 0
možnosti
Foto

Krásný zdrc prázdnin!:-) Bohužel jsou už pryč. Týn mám rád, ale v divadle jsem tam ještě nebyl... Barevný a bílý páv? Bílého jsem viděl jen na Blatné. A Tvoje obrázky obsahly i odvoz zelenou mirčinou žabičkou do Liberce a zpět. Ovšem všemu vévodí Finn po návratu.R^

2 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, Finn je moje třešnička na dortuV

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik