Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Zuzko, krásná procházka po všech koutech světa. V

6 0
možnosti
Foto

Jo, souhlasím, a to se mi do blogu nevešly moje jednodenní výlety:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Ty jsi určitě výrazně omládla, když ses dočkala prázdnin:-)

Krásné fotky a ještě hezčí obrázky:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) stačí pracovat v divadle a máš hned prázdniny. Dík za pochváleníV

2 0
možnosti
MM

Paráda. :-)

Mám ale dotaz. Jsem sice rodilý Pražák, ale nemůžu si vybavit odkud je ta druhá a třetí fotka. Odkud je ten krásný hříbek se ani neptám.

1 0
možnosti
Foto

Dík za pochválení! To je Nový svět přece, kousek od Hradu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Když člověk umí zpívat a má nadání pro divadlo, leckam se dostane, leccos zažije. Z tohoto pohledu můžu jít tak leda do hospody a požít:-)

3 0
možnosti
Foto

No já zase neumím jezdit na motorce :-)

0 0
možnosti
ŠM

to posraný okno s pávem, vede ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem viděla jen okno a páva;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,33
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik