Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, je to zrůdnost, když se spojí chamtivost s blbostí, je to děsivý...R^

0 0
možnosti

Ano, když jsem viděla zprávy a četla jsem to, tak se mi sevřelo srdce. Pak jsem si vzpomněla, že jsem si kdysi kupovala na bolavé koleno tygří mast a ta jediná mi pomáhala. Doufám, že se jen tak jmenovala, jako se dnes jmenuje koňská mast...

0 0
možnosti

Ano, takto vypada ten kapitalizmus bez privlastku podle toho svetoznameho ekonoma .

0 0
možnosti
Foto

;-(Když jsem to o zabíjení tygrů četla poprvé, říkala jsem si, to není možný, u nás???

0 0
možnosti
Foto

Naši poslanci schvalují stovky zákonů, které vzápětí opravují (novelizují), ale zákony, které jsou opravdu důležité, mezi nimi chybí... Díky, paní Zuzko, za článek. R^

1 0
možnosti

D49a52v74i28d 58V22l76k

19. 7. 2018 11:05

No je to smutné a úplně tě chápu. Mně připadá ,že cirkusáci mají ke zvířatům jen takový zištný přístup.Je jim jedno jestli jeto osel opice ,nebo vzácný tygr jsou to prostě užitková zvířata. Nehledají v nich krásu, ale jen užitek za každou cenu a za každé prachy. karma Zuzko velikáR^

3 0
možnosti

V našem civilizačním okruhu, je pojídání psů, koček, divokých šelem etc, z etických důvodů zapovězeno. Co však zatím zakázáno nebylo, je jejich chov. Zákonodárce dosud nenapadlo, že se to dá také zpeněžit.R^

3 0
možnosti

Zavřít všechny ty, kteří organizovali. Zavřít všechny podobný parky, kde st. veterinární správa posoudí nevhodné prostředí. Zvířata přemístit tam, kde budou mít tu nejlepší péči. A těm mrazákum, co tohle způsobili, bych dal ještě pár pořádnejch "do kožichu". Pořádně!

5 0
možnosti
Foto

jen bych se zeptala...kam? už se diskutuje o tom, že by takové zařízení měl mít stát. Do ZOO totiž tato zvířata nemohou, nemají doložený původ.... Takže kam s nimi?

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik