Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám práci rád a nedokáži si bez ní představit život. V práci odbornice na sex je ale jedna záludnost. Pokud je pravdou, že žena myslí na sex každých 5 minut, tak odbornice na sex vlastně myslí na práci celý den i noc. Celý měsíc a rok. Odděluji práci od zábavy a vlastně odbornice se obětuje pro nás všechny. Už dávno ji sex nemůže bavit. Strašné! Nebo ne Zuzko? ZdravímV!!

0 0
možnosti

Pohled z trošku jiné strany. U nás, tedy na Severu, máme také sexuální koučky. Zajímavé je to, že buď nemají vůbec žádné děti, a pokud ano, tak nanejvýš jedno. Výjimkou je jedna koučka (mimochodem s českými kořeny;-)), ta má dětí pět a tak se dá předpokládat, že se sexem bude mít i nějaké praktické zkušenosti a v jejím případě to není jenom v knihách nabiflovaná teorie.;-D

1 0
možnosti
Foto

dík za potvrzení že jsem normální;-D;-D

jinak docela věřím že odborníci na sex moou mít sexuální fantazie-šťastlivci pro něž je práce koníčkem a životním posláním;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DJá to znám muži častěji, ženy když už, tak po delší dobu... A vono už je to zase jinak?8-o;-)

0 0
možnosti

Každých pět minut myslet na sex? Zuzko, ženská, ovládejte tu svoji roztržitost! 8-o

2 0
možnosti

Moje fantazie se týkají peněz. Až vyhraju, nechám zvelebit zahrádku, koupím si konečně něco hezkého na sebe, zimní boty vyzvednu z opravny, koupím nové a našim "mladým" doplatím půjčku na dům. Jsem jak ten Skot, co měl stejné fantazie, dlouho pána Boha prosil o výhru, až to pán Bůh nevydržel, rozhrnul oblaka a zařval: kup si aspoň los, možná vyhraješ, Skote lakomý.

1 0
možnosti
Foto

Myslím a jsem přesvědčen, že je lepší myslet na kus žvance a snít, jak se cpu se zvěřinovým guláškem a knedlíčky do věnečku kolem talíře a zapijím to pivíčkem z Plzně , no a ten a ten sex -- no pamatuji, že něco takového bylo hodně dávno.

1 0
možnosti

J87a94n 20H81u38r94k54a

9. 4. 2018 12:43

z těhle pozoruhodných funkcí tedy koučů/ček všeho druhu vymyšákovaných jen pro primární cíl ...nemakat ručičkama... je mi...a myslím si své

1 0
možnosti
Foto

R^ To jsem o polední pauze pobavila. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik