Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D63a62v79i73d 96V32l49k

9. 4. 2018 11:56

Každých sedm minut bych měl myslet na sex??? I v pondělí??

0 0
možnosti
Foto

Jenom v pondělí.

0 0
možnosti
Foto

A/ Někdo fantazíruje a bádá.

B/ Jinej nefantazíruje a koná.

Souhrn: B je správně.

R^

2 0
možnosti
DV

D80a23v72i22d 29V16l36k

9. 4. 2018 11:54

C/někdo koná s fantazií. C/ je správně.;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Víš Zuzi, někdy je to tak, že teoreticky vzdělaní lidé mluví o něčem tak zasvědceně, že lajk ani nepozná, že praktických zkušeností mají daleko míň než on sám:-)

Užij si krásné milostné snění;-)

0 0
možnosti
MS

Myslím, že paní sexuoložce trochu křivdíte. Je to totéž, jako když vám lékař udělá fundovanou přednášku o škodlivosti kouření a přitom sám hulí jako prokopnuté kamna. :-)

1 0
možnosti
ND

Doufám, že její prameny nepocházely ze sekundárních informací. Ještě dnes se mi otevírá kudla v kapse, promiň, ty za to nemůžeš...;-Dale klikla jsem ti,

1 0
možnosti
Foto

tohle je jiná odbornice a její prameny jsou určitě primární :-)

0 0
možnosti
MV

chudaci ty nezkuseny chudaci bez fantazie, Zuzko

pekny kafofantazirovani preju!

2 0
možnosti
RE

U sexuálního teoretika to může být celodenní náplní práce. Nám ostatním zbývá fantazieR^:-)

2 0
možnosti
SN

:-)......Dobře jste to napsala! Já když se potkám s pěknou dámou, tak mě to také nabudí! Ale bohužel ......jen nabudí ! I když.....jak často píšu.......krásné ženy jsou jednou z mála nejpěknějších věcí na tomto v současném velmi nepříjemném a rozhádaném světě! R^R^R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik