Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-Dtak kromě těch zubů jsem už vyzkoušela většinu jmenovaných nehod-ale budiž mi omluvou že jsem blondýna;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Blondýna blondýně nejlíp rozumí!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko,to mám radost,ze si někdo naléhá vodu do hrnku a nemá tam kávu. Moje oblíbené v praci-dávat kávu do hrnku, kde je trochu zbylé vody a udělat si předem kaši, dojít do kuchynky ....a zpět opakovat proces přípravy kávy.:.))

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, asi budu Vaše máma.;-)

1 0
možnosti
Foto

máme stejně úžasné maminky... ale uplněR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, já už ji nemám...už dlouho ji nemám...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, mluvíte mi z duše. Věcí kterých si nepamatuju je dlouhatánský seznam, ten ale vždycky spolehlivě ztratím, takže vím zase houby... No dokud člověk ví, jak se jmenuje, není ještě nejhůř. Můj dědeček, když mu táhlo na devadesát, jednou připustil - "No tu a tam něco zapomenu. Jak se jmenuje ta paní (babička), co tu se mnou bydlí?" To není žert, ale realita. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

já jsem na seznam rezignovala. taky bych ho marně hledala.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, aby jste si vůbec pamatovaly, že jste v té kavárně s holkama byly;-D...a bude hůř, sakra hůř, to mi je jasné;-)

1 0
možnosti
Foto

no to nebezpečí je reálné!

1 0
možnosti

J24a89n 98P86a28l22l10a44s

6. 2. 2017 10:58

Dobrý den, u nás je na tohle téma nejfrekventovanější věta: „Prozvoň mě.“ A následuje: „Až najdu mobila.“

1 0
možnosti

R^;-) to ještě nic není... chodím po kanceláři s propiskou v ruce a hledám ji!!! Přitom ji držím ;-D

Takže klíd, Zuzi, ono to ničemu nevadí.

Věci se schovávají a pak na nás juknou tam, kde je nečekáme. Ale to není námi. Věci si hrají z nudy na schovku ;-)

1 0
možnosti
Foto

hlavně že trefíš do kanclíku!

1 0
možnosti

V sobotu jsem vařila segedýnský guláš, který považuji za své parádní číslo. Ne tak tentokrát. Byl nějaký mdlý, a já stále nemohla přijít na to, čím by to mohlo být, když jsem si tak dala záležet. Až v noci jsem si vzpomněla, že jsem do něj zapomněla dát česnek. Njn.

Moji známí kdysi zapomněli dodat ráno do jeslí osmiměsíčního synka a zjistili to, až po příchodu z práce. No, přežil to, a dnes je z něj úspěšný lékař.

1 0
možnosti
Foto

teda!!! Ještěže mám velký děti;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, to se tak krásně čte.:-)

V sobotu jsem po 11 létech postrádání našel velkou pinzetu, kterou jsem měl v nářadí a už ji dávno oplakal. Byla v krytce žárovek v koupelně nad zrcadlem, celý ten čas tam odpočívala a čekala, až nějaká z těch žárovek doslouží a já ji budu muset vyměnit;-D

3 0
možnosti
Foto

Také se mi nedávno stalo něco podobného s oblíbeným nožíkem zvaným pižďuch. A tak mně napadlo, že ty neekonomické zbylé žárovky musím dobře schovat, kdyby na ne náhodou začaly chodit kontroly jako na kotle.

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik