Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Není vždycky posvícení, a to nemusí být jeden ani blondýna!

Někdy se stávají věci, nad kterými zůstává rozum stát. Obávám se, že s přibývajícím věkem přibývají zvláštní nehody, situace a nevysvětlitelné paranormální jevy. Jestli ono to nesouvisí s ubývající šedou kůrou mozkovou…

 

Jedno je jisté; nejsme v tom sami! Mě tedy zaručeně potěší cizí neštěstí, protože se mi s mými drobnými záhadami všedního dne žije hned líp.

Tak třeba kamarádka Miluška. Seděly jsme v malé kavárně – my holky a kluci ze sboru, co spolu kamarádíme. Miluška si cucla bílého vína a povzdechla si.

„Představte si, co se mi stalo. Včera jsem si myla hlavu, spláchla šampon a chtěla si dát kondicionér. No a co myslíte…nalila jsem si na hlavu zase šampon…“

Smáli jsme se, ale Miluška jen zavrtěla svou dvojnásobně umytou hlavou.

„No jo, to není všechno. Přijdu do práce, postavím vodu na kafe, naliju do hrnku, a co myslíte…zapomněla jsem tam dát to kafe.“

Smáli jsme se, ale Miluška zase smutně zavrtěla hlavou.

„To ale není všechno…nejhorší na tom je, že jsem si toho nevšimla. Až když jsem vypila půl hrnku, tak si říkám, že to kafe je nějaký divný. Chápete to?“

Moje kamarádka Jiřina zase nemohla  najít lak na nehty. Koupila ho za nemalý peníz, módní odstín, chtěla si nalakovat nehty a lak nikde. Našla ho…našla ho za týden. Byl v mrazáku.

Moje bývalá pratchýně zase pořád ztrácela zuby. Dodnes je mi trochu nevolno při vzpomínce, kde všude ty zuby byly a jak je potom pratchýně  po nalezení vítězně otřela do zástěry a šup s nimi tam kam patří. Většinou se tak dělo u oběda, který pro všechny skončil, jen majitelka nalezených zubů spokojeně pokračovala v jídle…

Moje maminka byla ovšem expertem největším! Vánoční dárky schovávala tak rafinovaně, že je nalézala dávno po vánocích a některé kousky nenalezla nikdy. Občas se jí taky stalo, že schované dárky ani nehledala, protože zapomněla, že je koupila. Při jejich náhodném nálezu potom často netušila, kde se tady ta zajímavá věc ocitla. Měly jsme z ní se sestrou často legraci, nechápaly jsme, jak se jí to může stát, ale to jsme byly ještě mladé a hloupé. Syndrom nevypnuté žehličky, nezamčených dveří, hledaných brýlí a klíčů pak netřeba zmiňovat. Každý jistě zná. No jo, maminka…

Takže já kdykoliv něco marně hledám, vzpomenu si na Milušku, Jiřinu, maminku i bývalou pratchýni, a hned je mi jasné, že s tím prostě nic nenadělám.

Mám jednu jistotu; kdykoliv se sejdeme v kavárně, budeme si mít o čem povídat a budeme se mít čemu smát.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 6.2.2017 9:41 | karma článku: 25,81 | přečteno: 698x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 21,25 | Přečteno: 529x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,71 | Přečteno: 666x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,19 | Přečteno: 1207x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1883x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1314x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Univerzální politik, který míří do vlády, má zkušenosti ze dvou ministerstev

7. května 2024  13:18,  aktualizováno  18:40

Marek Ženíšek, který se má podle předsednictva TOP 09 stát novým ministrem pro vědu a výzkum, v...

Izraelská armáda drží palestinskou stranu Rafáhu, v Káhiře se jedná o příměří

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  18:19

Izraelská armáda v úterý zahájila operace ve východních částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy. Obsadila...

U Strakonic havarovalo několik aut, letí tam vrtulník. Silnice na Písek je zavřená

7. května 2024  17:49

U Strakonic na silnici I/4 havarovalo několik vozidel. Vozovka ve směru na Písek je kvůli havárii...

Mezi extremisty stále dominuje takzvané antisystémové hnutí, tvrdí vnitro

7. května 2024  17:02

Dominance tzv. antisystémového hnutí na české extrémistické scéně přetrvává. Jeho představitelé...

  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,69
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik