Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

s tím kafem se mi to stalo několikrát. také se mi povedlo ho zalít studenou vodou

0 0
možnosti
VS

Dokud si to uvědomujeme (já v tom jedu taky), můžeme se tomu zasmát. Až si to uvědomovat nebudeme zasmějou se (nebo taky ne) naši bližní.

Můj kolega říkal, že tenhle stav má z dlouhodobějšího hlediska 4 stádia:

1. člověk zapomíná čísla

2. zapomíná jména

3. zapomíná se zapnout, když jde z wc

4. zapomíná se rozepnout, když jde na wc

6 0
možnosti
JB

čísla ani jména nevadí. horší je varianta 4. a úplně nejhorší je zapomenout stáhnout kalhoty

2 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,82
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik