Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Zuzko, tak nevím, jestli jsi náhodou při prvním vstupu na fakultní nemocnici nepodepisovala papír, že souhlasíš s přítomnosti mediků při Tvém vyšetření. Správně píše níže Dan, že pakliže jsi nic nepodepsala, neměl tam ten potěr nic dělat.

Což nijak neomlouvá jejich hulvátství, že prostě nepozdraví jako mláďata ženu, která je očividně starší než oni a které se - jak správně píšeš - budou dívat do krku z opačné strany.

Myslím, že i pan docent měl na tento základní deficit mladé upozornit.

Na druhé straně mají ta lékařská embrya i etickou výchovu, což za nás nebylo / my měli jen marxismus a tam o zdravení nic nebylo;-)/.

Možná ses měla ozvat, pozdravit je jako první. Třeba by je to trklo.

2 0
možnosti
Foto

...dyk jsem je pozdravila! Nejdřív v čekárně a pak při vstupu do ordinace!

1 0
možnosti
Foto

A npodepsala už jste něco už dříve?

0 0
možnosti
Foto

Třeba informovaný souhlas

1 0
možnosti
MV

Lidi obecně tak nějak málo odpovídají na pozdrav. Hodně a moc zdraví preju.

4 0
možnosti
DV

D78a32v91i96d 84V78l55k

19. 2. 2018 16:49

U nás se furt zdraví, aj moje děcka. Kdbys bydlel u nás, tak než dojdeš k autu, uslyší aj třikrát "Ahoj strýcu Marku."

0 0
možnosti
DP

To je k neuvěření! My sice tady na Severu někdy na naše zdravotnictví taky nadáváme, ale takovou scénu by tady nikde člověk nezažil. Pokud by se lékař tady nezeptal na souhlas pacienta, nota bene u gynekologa, tak by z toho měl moc velké problémy. A ještě většinou lékař požádá aspiranty, aby i oni řekli svá jména a po úkonu aspiranti pacientovi poděkují, že si mohli zapraktikovat a většinou pacientovi taky podájí při tom děkování ruce. Že ti mladí medici se neobtěžovali ani pozdravit je smutné. Možná byli nervózní z praxe u (eventuelně přísného a náročného pana doktora), ale spíše se jednalo o arogantní trubce či "trubkyně". Ani v prvním ani ve druhém případě bohužel žádný lidský materiaĺ na budoucí lékaře.:-/

3 0
možnosti
RE

To víš, zdravá jako řípa pro ně nemáš cenu!:-):-)R^

0 0
možnosti
MB

Jste pro mne hvězda!

Já, jak se znám, bych velmi tiše a velmi spisovně požádala, ať medici opustí ordinaci.

A pokud ne, odkráčela bych já!

Nejsem flákota v řeznictví, aby na mne koukal kdejaký ....

0 0
možnosti
Foto

Já Zuzanko nevím, nikdy jsme medicínu nestudoval, ale mám pocit, že vlastně ti studenti by jaksi měli být neviditelní a proto zdravit a děkovat asi není v jejich náplni práce.

Ale, je to jen moje domněnka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,18
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik