Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

A ten závěr, ten je naprosto úžasný Zvířata, a vůbec příroda..., ty bezedné studny klidu, míru a pokoje...

2 0
možnosti
Foto

jo... v těch očích se snadno utopím

1 0
možnosti
Foto

Nějak do hloubky se nad tím nezamýšlej, statisticky se dá snadno zjistit, že političtí komantátoři mají převahu, ale ty piš jak doposud, pač Ti to jde báječně...a pak, ušetříš svoje duševní zdraví od diskuzních komentářů.

2 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, ale když se mrknu na čtenost mého článku a čtenost článku nade mnou, je jasné, po čem čtenáři prahnou

0 0
možnosti
IL

I15v80a46n65a 17L48a90n59c45e

5. 10. 2023 18:57

Je zapotrbi,aby nekdo z rodiny mel tlapky na zemi.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásně jsi to napsala. Podobných negativních témat (jak uvádíš) se naštěstí straním. Měj se i s Finnem pohodově.

4 0
možnosti
Foto

Taky se straním, ale někdy mě to svede

1 0
možnosti
Foto

Jéj, milý povzdech, tú divadelnú sezonu zase v dobrom "závidím" ja. Tak ja si niekdy prečítam od tomáša, filip a vildu a aj ešte kreslených autorov ich glosy aj spoločenské- ako to ide v CZ. Pozdravujem kocourka.

1 0
možnosti
LM

To je krásně lidsko-kočičí blog🙂👍

1 0
možnosti
Foto

Ten tvůj kocourek je fakt až reklamně krásný

Některé blogové politické komentáře nemají žádnou všeobecně poznávací hodnotu, ale zato jsou zrcadlem do nitra autora. Vstup na vlastní nebezpečí.

4 0
možnosti
Foto

Zuzi, já se už dávno rozhodl všechnu tu politiku tady ředit humorem, občas hlubší vztahovkou a kočičími články. Jasně, že nemám takovou čtenost jako komentátoři současného dění, ale chci to tu maličko přeladit na pozitivní vlnu. Tvé psaní mám rád, a že ho není moc, vůbec nevadí. Nicméně mám pro Tebe inspiraci. Co, inspiraci, přímo úkol, domluv se s Finnem a udělejte kočkočánek, určitě to řadu lidí potěší.

5 0
možnosti
Foto

Ta pozitivní vlna se ti daří

1 0
možnosti
Foto

Karma a začervenal jsem se. Můj starý pes si užívá to babí léto na zápraží.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Já zápraží nemám, jinak by tam Finn určitě taky ležel

1 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 28,07
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik