Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jen takový blogerský povzdech

Závidím svým blogerským kolegům. Není to nic k chlubení, ale je to tak. Stydím se, ale to je asi tak všechno, co s tím můžu udělat.

Když otevřu počítač a mrknu se, co je v naší kotlině i ve světě nového, řeknu vám, není to nic hezkýho ke čtení. No a pak kliknu na blogy, abych zjistila, jestli aspoň tam nenajdu optimistické a radostně čtivo.

Ani tady to není žádná radostná literatura. Abych byla objektivní, sem tam se něco najde, ale je toho jako šafránu. Většinou jsou to články, vztahující se k událostem, které jsem nalezla chvíli předtím na internetu. To máte: Fico, Ukrajinci, Rusové, farářka, Eliška a ten její Damián, Agáta a ten ne už její Soukup… do toho všeho se objeví články sexy mozku a komunistické europoslankyně, a já jsem z toho všeho celá vedle.

Jasně, jsou tam i články mých oblíbených blogerů, a to je pak pro mě radostná chvilka.

A jak to mám s tou závistí? Jsou mezi námi blogery tací, co si jako já nejdřív prolistují internet, vzápětí je po přečtení výbušné zprávy políbí múza, a oni během pár minutek vyšlou do blogerského rybníku článek. Dokážou prakticky v jedné časové rovině světu sdělit, co si o té které události myslí, a dokonce i jak by to mělo správně být. A to já neumím…

Marně si říkám, že píšu na blog míň než dřív, a že bych se měla polepšit, marně se přemlouvám, abych taky světu sdělila, co soudím o událostech světových i provinčních, případně abych glosovala situaci na naší bulvárové scéně. Marně...

Už tu máme podzim, babí léto se mimořádně povedlo, začala divadelní sezóna, a to je tak asi souhrnem všechno, co jsem schopná momentálně světu oznámit.

Až mě políbí blogerská múza, tak se o tom dozvíte první, ale kdy to bude, to netuším.

Finnovi je jedno, kdo vyhrál jaké volby, kdo s kým žije, kdo se s kým rozešel. Je to můj kamarád s tlapkami na zemi a kočičím srdcem na pravém místě. Moje chlupatá láska a jistota.

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | čtvrtek 5.10.2023 14:15 | karma článku: 30,57 | přečteno: 851x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jak jsem způsobila mezinárodní ostudu

Nedá se nic dělat, je to tak. Způsobila jsem mezinárodní ostudu a zapříčinila totální neúspěch našeho kulturního vyslance v senzačním a jedinečném velkopořadu Eurovision Song Contest 2009...

10.5.2024 v 9:50 | Karma: 22,14 | Přečteno: 1079x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 22,66 | Přečteno: 599x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 28,13 | Přečteno: 677x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,20 | Přečteno: 1214x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1890x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

OSN posílila postavení Palestiny, vyzývá ke schválení členství. Česko bylo proti

10. května 2024  17:38,  aktualizováno  18:02

Valné shromáždění OSN přijalo rezoluci, podle níž by se Palestina měla stát plnohodnotným členem...

Učiteli nepřidáme, zaplatíme školníka. Peníze pro pedagogy použijí školy jinak

10. května 2024

Premium MŠMT slibovalo přidat učitelům až na 130 procent platu. Aby se ředitelé škol vyhnuli propouštění,...

QR kód vedl k zubaři. Policie hned první den řeší desítky falešných lístků na MS

10. května 2024  17:56

S pátečním začátkem hokejového šampionátu přicházejí i první podvedení fanoušci, kteří si zakoupili...

Izrael chystá v Rafáhu menší akce, aby nedráždil USA. Hamás myslí na comeback

10. května 2024  11:57,  aktualizováno  17:53

Izrael plánuje v částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy provést několik oddělených vojenských operací...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 431
  • Celková karma 28,68
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik