Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezká reminiscence, podvazkový pás je sexy. Karma, Zuzi

1 0
možnosti
Foto

Já mám zase několik šuplíků ponožek, doby, kdy je máma štupovala jsou dávno pryč. Když pustí oko, nejčastěji na palci, tak jsou...pryč a někdy i když jsou jen plný kočičích chlupů od smečky.

2 0
možnosti
JM

J70a66n 24M96a89r54e57k

5. 6. 2023 16:42

Jo ta fusekle jsem si musel štupovat sám. Dovnitř se nacpal takový dřevěný hříbek a pak sem-tam a křížem štupovat..jo to byly časy!!!

1 0
možnosti
JP

Ta puštěná očka se taky vytahovala háčkem nebo se to zašívalo. Nebylo to teda nic moc, ale kolikrát očko pustilo už při natahování nových punčocháčů. I proto hodně holek později radši přešlo na kalhoty, protože neustále nové a nové punčocháče prostě lezly do peněz.

3 0
možnosti

Jako kluci hrající hokej ještě bez pořádné výstroje, dědili jsme starší podvazkové pásy od svých matek na přichycení štulpen, takže jsme s nimi začínali dřív než naše starší sestry, tak v 11. či 12. letech.

2 0
možnosti
Foto

tak tuhle funkci jsem neznala, díky za seznámení

1 0
možnosti

Jj, podvazkový pás, to bylo skoro jako pás cudnosti.

1 0
možnosti
Foto

žejo ale dalo se to dost dobře obejít

1 0
možnosti
Foto

Punčochama na podvazky mi máma vyhrožovala, když jsem v pubertě řvala, že nechci silonky. Že je v nich zima a chci zpátky bavlněné punčocháče...

2 0
možnosti
Foto

šmarja, krutý dětství jsi měla

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik