Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Popřejme si vzájemně k narozeninám. Já je mám 10. května. Májová koťata jsou od dávných dob oblíbená. Nejsme sice koťata, ale kočky jsme stále.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dodatečně všechno nejlepší! Květen je měsíc nejkrásnější, a děti narozené v květnu taky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Takže se máš v zásadě krásně (soudím dle velmi zdařilých fotek). R^ Také ti přeji vše nejlepší k narozeninám... a hlavně hodně radosti s tvými blízkými, atd.:-):-)V

0 0
možnosti
Foto

Mám se krásně a děkuji za přání:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné narozeniny Zuzko. Finn je hvězda

1 0
možnosti
Foto

Dano, díky, a i ty máš doma jen samé hvězdyV

0 0
možnosti
JR

J84a30n 65R18á72ž

16. 5. 2022 16:32

K dnešní narozkám přeji samé sluníčkové budoucí dny.V

Je radost a přináší to i potěšení duše se v dnešní době samých katastrofických zpráv, podívat na blog prezentující pohodu

Dík!

0 0
možnosti
Foto

Děkuju... proto jsem pár týdnů nepsala, protože o katastrofách se mi psát nechtělo

1 0
možnosti
MM

Vše nejlepší k narozkám, karma i nominace. R^

1 0
možnosti

Kočka na jídelním stole je vážný společenský přešlap.

0 0
možnosti
Foto

Je to můj stůl a můj kocour, tak je to cajk:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Vše nejlepší, Zuzi. A šup, máš tam nominaci:-)

1 0
možnosti
Foto

Díkas, taky ji tam máš:-)

1 0
možnosti
Foto

K Tvým obrázkům jsem si musel na netu nastudovat co jsou to vlastně zlomvazky. ;-D Asi je možno mezi herci dávat jako tento druh dárečků, pro dobrou náladu a zahnání trémy na jevišti, cokoliv. Dokonce někdo zmiňoval jídlo!R^V

1 0
možnosti
Foto

Jasně, lze cokoliv, já preferuji obrázky:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik