Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

O tom, jak jsem se měla od posledního článku zde na blogu

Dnes mám narozeniny, a to je dost dobrý důvod k bilanci. Stejně na sebe skoro všechno vykecám, tak tady ji máte, tu bilanci.

Kdo mě zná, ten ví, že když se do něčeho pustím, dám tomu všechno. A tak když jsem začala pracovat v divadle, moje srdce, duše i síly patří jemu, stejně jako jsem to měla předtím s Českou televizí. O divadle moc psát nemůžu, protože je to bráno jako reklama. O čem ale psát, když jsem v divadle prakticky pořád? Tak jsem si sedla, mrkla se, a ono se něco našlo.

Pořád bydlím s jedním krásným klukem, přímo šlechticem. 

Pokud nejsem v divadle, courám se po Hloubětíně, který už má taky pevné místo v mém srdci. Výpravy většinou končí v kavárně kulturního centra H55

 Do sousedních Kyjí chodím taky moc ráda. Mají krásný kostel a rybník.

U Kyjského rybníka je restaurace U Eriky, a tam tedy stojí za to dát si něco dobrýho. Zde restaurace zdálky - 

a zde zblízka:

Kousek od mého domu je další zajímavá hospůdka U lachtana 

Občas se stane, že si zajdu na kafe kousek dál od Hloubětína, jako například do Plzně, spolu s kamarády blogery.

A když jsem byla v Plzni, musela jsem si vyfotit i nejznámější obyvatele

Abyste mi věřili, že jsem tam byla, zde je důkaz:

Tahle slečna tak známá není, ale má pěkné pozadí. Na pozadí jsem já odborník; malovala jsem ho třináct let.

 Zaujal mě i plzeňský záchod na náměstí, protože které město se může pochlubit záchodem, který je zároveň památkou.

 Když se vrátím domů, čeká na mě Finn. Někdy je vzhůru, někdy spí.

Večer pak spolu malujeme. Finn se aktivně zapojuje, ovšem já ho musím nekompromisně odložit stranou.

Malujeme obrázky pro mé divadelní kolegy.

Večer pak jdeme spát. Finn obvykle usne i u televize.

Dobrou noc!

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 16.5.2022 12:53 | karma článku: 31,44 | přečteno: 934x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,70 | Přečteno: 648x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,07 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,60 | Přečteno: 1876x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1312x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik