Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji Vám hodně štěstí, Zuzanko... A AAby už bylo stálé - a ne vrtkavé. A krásný, klidný A D VE N T! ;-)

0 0
možnosti
Foto

nezapomeň ale, že rodný město je sice maloměsto, ale právě proto roztomilý.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Nezapomenu, na svoje rodné město nemůžu nikdy zapomenout přeceV

0 0
možnosti

Zuzko, velká gratulace! To je ale krásný vánoční dárek!

Tak ať se Vám tam hezky bydlí.

Hodně štěstí!

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji k novému domovu!R^:-):-)

1 0
možnosti
EH

E34v50a 86H33ů69l82o67v70á

30. 11. 2020 12:19

Zpovzdálí sleduji Váš boj s nepřízní osudu a držím palce, ať se Vám splní všechna přání.

1 0
možnosti
Foto

On ten osud je na mě moc hodnej. Sice jsem zažila hodně nehezkýho, ale vždycky mi osud podal ruku v podobě kamarádů a mých dětí

1 0
možnosti
ND

Gratuluju Zuzko a přeju ti suprovýho kocoura či kočindu!

0 0
možnosti
Foto

Naďo, na světě je hodně potřebných kočičích kámošů :-)

1 0
možnosti
MV

z tohodle blogu mam obrovskou radost, Zuzano!

tak at jde vsechno jako po dratkach

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem ho radostně psala, Marku

2 0
možnosti
MM

Tak hodně štěstí a ať se daří. R^:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,32
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik