Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzi, to je báječný blog. Fotky máš fakt nádherný a vidění všeho kolem též!!! I textově jsem si pošmákla. Příhoda s autobusem a pointa s taxikářem, to nemá konkurenci. Sice mě to pobavilo, ale pro Tebe to musela být hodně krušná situace. A anabáze s borůvkovýma knedlíkama, to je na speciální odměnu!!!

Sice knedle pro Tebe taky nemám, ale karmu doslova obří!!! R^VR^

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, já jsem si pošmákla na mnou vytvořených jahodových knedlíkách hned, jak jsem přijela domů:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Karlova Studánka velká paráda včetně dokumentačního záznamu. Letos mi ještě nevyšla, musím to napravit, i když to nejhezčí období už jsem minul.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^story už jsem slyšela, ale fotky vidím poprvé. V Jeseníkách je fakt krásně.

0 0
možnosti
Foto

jo, to je, byl by tam bezva sraz, jen je to teda z ruky;-)

1 0
možnosti
MP

Hezke, znam to tam velmi dobre. Udajne je v KS nejcistsi vzduch ve Stredni Evrope. Jedno z nemnoha mist, ktera ospravedlnuji existenci bruntalskeho regionu. Mimochodem, kdyz jsme u te Karlovy Studanky, uz k vam domu dorazilo Karlovo Sucho? Mne jeste ne a uz jsem cely ricny :-)

0 0
možnosti
Foto

Karlovo Sucho? Ne, nedorazilo a až zjistím, co to je, budu určitě taky celá říčná ;-D

0 0
možnosti
ND

P.S. Myslím si, že by si tvůj bezva fotoblog zasloužil být ve výběru na titulní straně...ale co já, že...

2 0
možnosti
Foto

:-) na titulce jsem byla za celou blogerskou existenci jen dvakrát, tam dávají jiný obíbence;-)

1 0
možnosti
Foto

R^K tomu autobusákovi a borůvkovým knedlíkům není co dodat, ale jinak super a jsem rád, že sis to tam tak hezky užila. Je to krásný kout naší vlasti:-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, bylo to tam super, a hned po příjezdu jsem si udělala jahodový knedlíky, zaručeně domácí;-)

1 0
možnosti
ND

Hezky sis to užila a tak to má být, škoda těch knedlíků, však známe jaká je to dobrota když to nejsou polotovary a jsou z borůvek a ne z marmošky.

Fotky ukazují, jak je tam krásně a nedivím se ti, že se chceš vrátit.

Žasnu, že se dnes ještě někde chovají hospodští jak píšeš...

Na selfickach ti to sluší :-)

0 0
možnosti
Foto

ty dvě servírky byly evidentně brigádnice, docela mi jich bylo líto. A kuchař byl asi taky brigádník

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,67
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik