Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem si říkal, když se objevila ve čtvrtek jinde na netu mě důvěrně známá "strahovská myší díra", jestli z toho bude fotoblog. :-) A je. A pěkný! R^ Akorát mě zmátla tabulka "První lokomotiva vyrobená v osvobozené republice" s modelem motoráku v pozadí. Ta první lokomotiva byla skutečně pára 534.0301 Kremák neboli Blafoun.

A o té tabulce na Strahově bych to asi nevěděl, i když vím jméno Tvého tatínka. Karma:-)R^

1 0
možnosti
Foto

no vidíš, a jak to my laici máme poznat, že je tam špatná cedulka...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký výlet. Si platu Břevnovský a Strahovký klášter.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nic si z toho nedělej, i já si leccos pletu;-), ale na druhou stranu, v lecčems mám jasno:-P

1 0
možnosti
Foto

Hezké fotky.

Jinak: navštívit je možné i vedlejší zemědělské muzeum. Tam se dá dokonce vylézt na střechu a pokochat se výhledem na Prahu.

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip - příště to vezmu přes střechu Zemědělského muzea, tam jsem nikdy nebyla ;-)

0 0
možnosti
ND

Také jsme rádi chodili s dětmi do tohoto muzea, naposledy jsme tam byly s vnuckami, co byly ještě holky a dost tam zlobily. Mám to tam moc ráda, ale už bych to nedala, však jsi viděla, Zuzko... Velké díky za ty fotky, tvojí zásluhou jsem tam nahlédla.

1 0
možnosti
Foto

je tam moc příjemná atmosféra celkově. A taky tam je malej bufet, kde jsem si dala smažený sýr.;-)

1 0
možnosti
IL

Měla jsem magnetˇák, díky za krásné fotkyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

bylas na tom líp než já;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,67
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik