Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Zuzano, velka karma,R^ skoda, ze Kimiko nemuze taky dat karmu.:-/Ja Ti taky posilam virtualni objeti, i kdyz my mame za sebou i dve skutecne z blogeskych setkani;-)Podelim se o jednu historku , co jsem loni zazil. Cekam na zastavce na vlak. Sikmo ke mne stoji uz postarsi prosedivela pani a jeji taky prosedively partner (asi manzel?). Pani neco zoufale hleda (mozna kreditni jizdenku?, nevim) a stale nemuze najit. V jeji tvari zdeseni. Nakonec to najde v bocni kapsicke kabelky ,na tvari velka uleva, ruku si da na srdce. Tu pan pani procitene obejme a vtiskne ji polibeni na tvar. To radost a vyraz nehy, ktera po tom objeti "vyzarila" z tvare a oci te pani "nakazilo" nas vsechny ostatni na vlak cekajici cestujici, bez ohledu na nas vek.:-)

4 0
možnosti
Foto

Dane, dík a pozdravuj svoji Kimiko :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) navzdory slzám... slunce Ti přeju...

3 0
možnosti
Foto

VPosílám Ti jedno pevné. Ne jedno, moc.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, radši jen virtuálně...znám se...V

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, co mi to děláš? Já jsem dnes úplně utopená v citech. A teď čtu toto a je mi do breku. Rozumím a karmu za lásku.R^VV

2 0
možnosti
Foto

Katko, i tvoje články mě někdy takhle berou...

1 0
možnosti
Foto

každý potřebuje lásku Zuzi, napsala jsi to nádherně, a Martička je skvělá, ti nelze nemilovat- All you need is love...https://www.youtube.com/results?search_query=all+you+need+is+love :-)VR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik