Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Ještě mám v živé paměti ty divoké zájezdy na Západ těsně po pádu železné opony. První a poslední nocleh v autobuse, aby se ušetřilo, kufr autobusu napráskaný basami s českým pivem, zastávky buď v přírodě, nebo tam, kde bylo WC zadarmo. Dalo se to skutečně přežít jen s dvojkou v krvi.:-)

0 0
možnosti
LB

A pokud se jelo z Francie, autobusem cloumal silný odér z nakoupených sýrů...

1 0
možnosti
MV

... ty zadni casti autobusu....

1 0
možnosti
Foto

...tam je to nejlepší!

0 0
možnosti
Foto

V zadní části busu to žije nejen na školních výletech.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nejen na školních výletech! V našem smíšeném sboru je jistota, že vzadu sedíme my, tvrdé jádro. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J45a42n 24P76r83a55ž68á74k

11. 12. 2018 10:01

R^Krásná pařížská klasika, Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

jo, stala se mi osudnou...:-)

1 0
možnosti
ND

Manžela sis přivezla z Paříže, byla to romantika, osudová chvíle...

dnes je Paříž rozzlobená..

1 0
možnosti
Foto

jo. U Zajíců je to podobný :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 29,18
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik