Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spolu s panem Zajícem Ti dnes - 12. srpna - přeji vše nejlepší k Tvému svátku..!V

2 0
možnosti

Zuzanko, všechno nejlepší k svátku, i když asi nejhezčí přání Vám často zpíval Valda Matuška: http://jdem.cz/edjv74 . Ten měl pro Vás, Zuzanky slabost - a taky to byl velký zpěvák a fešák. Tak hezkou neděli. :-)V

1 0
možnosti
OK

O86t46a 31K61i44n17c

11. 8. 2018 23:06

Přeji vám všechno nejlepší k vašemu svátku. Zuzana je hezké jméno, v okruhu svých přátel několik Zuzan mám.

1 0
možnosti
DS

Zuzi, ještě jednou všechno nejlepší. Já mám zase během 21 dnů svátek, Vánoce a narozeniny a na zbytek roku mám vymalováno :-). Ale to výročí, to je doopravdy smutné. Ještě, že máš tak velikou rodinku včetně jmenovkyně. Hezký večer.

1 0
možnosti
Foto

Tak teda vše nejlepší k svátku, Zuzko! Nebuď smutná, že na to lidi zapomínají. Já mám zase o prázdninách narozeniny - to málokdo trefí. Jo a měla jsem být Libor nebo Pavel. Rodiče míní, ale znáš to...R^:-):-)

1 0
možnosti
ND

Zuzko, máš krásné, dívčí, letní jméno. Hezký, sváteční večer!

1 0
možnosti
Foto

Naďo, dík. Ale to víš, jsem v tenhle den dost naměkko...

1 0
možnosti
Foto

Hej, vyřiď panu Zajícovi, že dvanáctýho mám svátek já.;-D (O nic se nehlásím, svátek neslavím a dary jsem dostala už dneska.)

Já jsem měla být Lukáš (pravily všechny starší ženy v rodině, statistiky po tátově straně rodiny a báby v tramvaji), jenže v osmdesátkách prostě bylo povinné vybrat obě varianty. Tak naši vzali knihu jmen a zapíchli do ní kudlu. Jo, mohla jsem dopadnout hůř.:-)

Ségra zas dlouho svátek "neměla vůbec", v českém kalendáři byla donedávna jen klučičí varianta. Jednu dobu taky "měla dva". Jen na tu klučičí variantu a druhý podle slovenského kalendáře.

1 1
možnosti
Foto

Klára je krásný jméno a já vím, že máš zítra svátek. Tak si ho užij!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik