Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D66a67v47i23d 49V11l37k

5. 2. 2018 12:15

To bylo hezké Zuzi. A že Ovečka s Ovečkem nakonec měli paní Zajícovou8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

jenže o tom ani nevěděli, páč jsem se stala paní Zajícovou až celkem nedávno.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, každý máme svá šťastná i ta méně šťastná čísla. A Ty máš dvoustovku, tak mnoho štěstí do mnoha dalších

1 0
možnosti
Foto

Honzo, doufám! Na lidovkách jsem byla pilnější

1 0
možnosti
JS

Krásná rodina i vzpomínání, Zuzi...VR^

1 0
možnosti
OU
Foto

Moc pěkný povídání o pěkných lidech.

4 0
možnosti
Foto

Tomáši, od tebe mě to obzvlášť těší, ty neurolog - můj tatínek neurolog.;-)

0 0
možnosti
Foto

Máš maminčin úsměv, Zuzano... :-) A napsala jsi to moc hezky! VR^ My zase s Ivanou vzpomínaly 19. ledna na babičku. Kdyby to šlo, bylo by jí 120 let!

3 0
možnosti
Foto

Tak to děkuju! A mému dědečkovi - tatínkovi tatínka - by bylo vloni 120 let.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásná vzpomínka. R^ A zajímavé je, že já mám doma přezdívku už 40 let také Ovečka, a dokonce mě tak Honza doma oslovuje. Až do dnešního dne jsem si myslela, že takovou zvláštní přezdívku mám jenom já, ale teď jsi mě vyvedla z letitého z omylu.;-);-D

4 0
možnosti
Foto

no moc hezký:-)mýmu otci by bylo c červnu 118 let...počítá se to dobře, narodil se roku 1900 :-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, to je hezký datum, Jaromíre.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik