Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co takhle také někdy zalehnout na gauč a tvrdit, ze jsi si zrovna lehla a ze bys dala kaficko a něco na zub k tomu? :-)

5 0
možnosti
Foto

...jsem zkoušela...marně...

1 0
možnosti
Foto

R^Nic proti metodám pana Zajíce, Zuzi, ale strategičtější by to bylo obráceně. Tedy ležet pod dekou a domácí zvířenou do chvíle, než zarachotíš klíči v zámku. Pak se rychle zvednout a začít něco dělat, abys ho našla v plné práci a nepoznala, že jí vykonává teprve pár vteřin, než jsi se stačila zout;-D

2 0
možnosti
Foto

taky bych myslela, že je to lepší strategie, ale starýho zajíce novejm kouskům nenaučíš ;-)

2 0
možnosti
JS

Zuzi, dělá to, co sám chce a je z toho pak tááák znaven, až si musí říct o Tvé služby - no slabej kus, že jó? ;-)R^

P.S.: drž se:-)

2 0
možnosti
ND

Jojo, je to kus od kusu, já mám zetě, ktereho vidět na gauči je kumšt, jakteziv jsem neviděla takového pracovního workoholika ...;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik