Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se teda přiznám. Já taky myslela, že je to panák! ;-DR^R^R^

3 0
možnosti
MS

Tímto smartphonem se foťte. Má výrazné omlazovací účinky. :-)

2 0
možnosti
RE

Tobě se to řekne - mačkat a mačkat, když já neuměl ani s digitálkama:-) Zas takovej příjemnej fejeton:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A co těch selfíček lidi dokážou nadělat.8-o Já na nich skoro vždycky vypadám děsně.:-P

0 0
možnosti
Foto

Kláro, já jsem na všech fotkách děsná, mně by nepomohly ani černý brejle a cigáro!

0 0
možnosti
JS

R^Hlavně že jsi i přes fšeckna fota svá a to je moc fajn, Zuzi :-)

1 0
možnosti
ND

Ale moc ti to na té fotce sluší, myslím, že jsi fotogenická :-):-)

0 0
možnosti
MV

proboha, on je tvym sefem Martin Nedobyl? me fotka s jointem bavila moc! a vis jak rikaj selfickum Slovaci? Svojka...

0 0
možnosti
DT
KK

Většině uživatelů přístroje na dělání obrázků by stačilo obyčejné zrcátko.

Nemuseli by se fotit, stačilo by se podívat na sklíčko.

1 0
možnosti
DT

S tím šéfem mě to dostaloR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, mě taky. Hned mi bylo v práci veselejc.

0 0
možnosti
Foto

R^Selficka mi pripadaji jako takova moda sebestrednosti - ja uprostred a na pozadi treba nejaka "nevyznamna" slavna goticka pamatka.

Ale ta nova profilovka Ti slusi, Zuzi, o tom zadna:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně! takže na mých fotkách jsou jen ty "nevýznamný" památky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,16
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik