Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Až na ten psací stroj mám podobné zážitky. V době, kdy jsem chodíval s "tatarem", se v domácnostech hodně pily růzobarevné likéry jako Praděd, Becherovka, pomerančový likér, peprmintový likér, vaječný koňak a pod. Každý měl doma něco jiného. Z takového víceboje by se poblil i zkušený pijan, natož teenager. :-)

Jinak jen doplním ten citát z titulku. Pochází od dvojice Vodňanský-Skoumal:

"Řezat, řezat tu havěť, žádnou nešetřit! Mudroval Bobš na pondělí velikonoční."

2 0
možnosti
Foto

A ještě modrá Raketa, sladké lepidlo, které vypadalo jako Okena. Chudáci koledníci!;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Krásný popis, Zuzano, ale upřímně, ten psací stroj bych uklízet nechtěl;-D

2 0
možnosti
Foto

byla to šichta...uf...schody se myly líp teda.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, bejvávalo. A máš pravdu, nejhezčí jsou vzpomínky právě na ta místa, o kterých tak krásně píšeš.R^Ten stroj bych teda čistit nechtěla!;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzi, ten psací stroj mě fakt rozsekal na cimprcampr...;-D;-D;-DR^ Krásné, díky.

2 0
možnosti
Foto

No mě tehdy taky, o tátovi ani nemluvím, ten se ještě dlouho při každým úhozu do klapek vznášel v oparu slivovicovo - parfémovým a musel si vždycky otevřít okno.

0 0
možnosti
JS

R^...kdysi jeden můj známý tvrdil - s ženou jako s k větinou - seřezat, svázat a hodit do vody ;-)

Takové zážitky nějak nemám, ale ráda si o nich počtu, díky Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, já jich mám...hodně jich mám!

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,96
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik