Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^R^R^ Tobě, Markovi, Laním R^

1 0
možnosti
MV

Zuzko, dekuju za repo i za Jine Lane, kterejm patri hlavni dik! ony to vymyslely, ja jen udelal rikanku

a diky i za ucast - udelalo velkou radost!

1 0
možnosti
Foto

Marku, účast byla to nejmenší přece!

0 0
možnosti
Foto

Skvělá akce a prospěšná akce;-D Zuzko, závidím. Přeji Markovi hodně dalších nápadů a jejich realizace. Držím palce;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdravím z dáli, Zuzi a díky za krásnej a vtipnej článek o nádherné knížce MarkaR^V

1 0
možnosti
Foto

Marti, dík za pozdrav i návštěvu! Krásný jaro přeju, i když ty ho máš někdy dost divoký - viz apríl....

0 0
možnosti
Foto

Dík Zuzano za repku! Jak mě bylo líto, že jsem tam nemohla být taky! Doléčuji doma svou šílenou bakterii moraxellu, která nejdřív převálcovala mé dutiny, pak průdušky a nakonec i mou velikost. Už mi ale zdáli mávají světlejší zítřky, a tak jsem taky ráda, že se to Markovi a jeho laním povedlo. Dělají úžasnou práci. A ty jsi to krásně napsala. Jsi chytrá blondýna, i když někdy trochu roztržitá...;-)R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, přeju uzdravení! A doufám, že budeš ve finále bloggerka roku!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,34
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik