Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Blondýna (zase) v akci aneb Marek je nejlepší!

Poslechla Markovu radu a zkusila to se zavřenýma očima. Trochu jsem teda podváděla, to přiznávám....

Ale třeba jít po chodbě v práci, kde nikdo nebyl, žádná překážka se nevyskytovala a chodím tudy několikrát za den, tak tam jsem to zvládla.

Doma mi to taky šlo; sejít po schodech do přízemí a trefit na záchod, aniž bych si urazila hlavu. Ale Marek má pravdu. Leccos jde, když zavřete oči, ale číst, číst ani náhodou!

Marek nás, co čteme jeho blogy, pozval na křest knížky, a to ne jen tak ledajaké knížky! Je určená dětem, co mají oči pořád zavřené…

Mám Marka ráda a taky se mi líbí jeho kamarádky Jiné Laně, proto jsem se vypravila na ten slavný křest.

Jelikož pracuju na Kavčích horách, měla jsem to na místo činu doslova coby kamenem dohodil; v Pakulu se to mělo odehrát, jak jsem byla skálopevně přesvědčená. I vyrazila jsem o pár minut dřív z práce, abych stihla začátek, plánovaný na 16 hodin. Mírně poprchávalo, vzduch voněl, na nedalekém Vyšehradu to začínalo pučet, prostě krása! Obešla jsem Palác kultury kolem dokola, leč nikde jsem nenatrefila ani na kavárnu, ani na Marka, ani na Jiné Laně. Paní ve vrátnici se mi koukla do plánů akcí a kroutila hlavou, jako že ne, u nich že to není.

Tak jsem vylovila mobil, nalistovala stránky Markova blogu a hle…on to sice byl palác, ale Veletržní! To víte, pro blondýnu palác jako palác…

Do toho správného paláce jsem přifuněla před půl pátou a hned jsem narazila na tu správnou kavárnu a taky na Marka a laně a knížku. Naštěstí se ještě nezačalo, a kdybych byla ješitná, pomyslím si, že se čekalo na paní Zajícovou. Marek seděl na schodech s další mně milou blogerskou kamarádkou Mirkou. Byli jsme takový blogerský trojlístek.

Křest se zpozdil, ale mně to nevadilo, stačila jsem trochu vychladnout z toho běhu mezi paláci. Slova se ujal pan redaktor z rozhlasu, co sice nevidí, ale zato moc pěkně povídá. U mikrofonu se vystřídaly i tři Laně, výtvarnice, pán, co knížku tiskl a taky náš Marek. Pak se taky z knížky četlo! Pan redaktor pomocí prstů a bylo to něco. Nevěřila bych, jak plynule a s citem se dá číst pomocí ruky…

Když četl Marek, tak to bylo taky moc hezký, ale to mě nijak nepřekvapilo.

No a pak jsem musela utíkat jako správná venkovská řepa na autobus, takže vám nemůžu sdělit, jestli se křtilo šampusem, nebo jak vlastně.

V každém případě jsem se ale moc ráda zúčastnila a děkuji tímto Markovi, že dal na blog zprávu a že je takový, jaký je. Marku, jsi prostě nejlepší!

 

zde link na Markův článek o knížce:http://valicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=596581

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | středa 5.4.2017 9:19 | karma článku: 22,20 | přečteno: 847x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 19,47 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,71 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,19 | Přečteno: 1207x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1882x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1314x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,33
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik