Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co takhle bezsrsté kočky, např.Sphynx ? Pravda, vypadají jako E.T., ale problém s chlupy vyřešen.

0 0
možnosti
Foto

...když ty se nedají tak pěkně hladit...drhnou.

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, jsou nádherné. Když jsem vrátil minulý služební noťas, tak mi za pár dní vynadali, že byl tak plný chlupů, až se přihříval:-);-D

6 0
možnosti
Foto

Honzo, já mám na obrazovce víc chlupů než je na Montíkovi...

2 0
možnosti
Foto

Fešandy a fešáci, ale u mne ale vede jednoznačně Monty. Je v něm cosi aristokratického... A děsně mě baví, jak jsi článek vygradovala. :-) Mnohé jsi zklamala, neboť čtenost bouřlivá, karma v tom ohledu ale podezřele nízká! Těšili se těšili - na intimity- a najednou KOČKY! ;-D Já ale klikla, protože si to zasloužíš!V;-D

4 0
možnosti
Foto

Šárko, když Marek o dvaceti centimetrech, tak já o ochlupení!:-P

1 0
možnosti
JN

J87i63ř28í 20N70o47s15e57k

5. 10. 2016 12:06

Jsem pohlaví opačného než autorka, ale ochlupením jsme doslova jedné krve :-)

Takže vás zdraví souchlup :-)

4 0
možnosti
Foto

Jirko, vy jste mě rozesmál! Dík!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, Vy jste prostě boží;-D a můj člověk

... no... mrtvý zajíc... jste dělala8-o..tuším krimi...Jen aby si pro vás nepřijeli chlupatý.

A fotky taky bezvaR^

1 0
možnosti
Foto

Radko, nápodobně! Doufám, že se jednou potkáme i osobitně, nejen virtuálně!

1 0
možnosti

... a já se včera holil .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak jsem se trochu vyděsil, že téma bude jaksi více...osobní. ;-D

Ale máte karmu, protože to tak je. Kočku mám jednu, je přísně venkovní /rodinný dům/. Pokud se jí podaří vniknout dovnitř, je z důvodů její srsti vykázána ven. Ale je nám věrná - více jak 10 let.....R^

1 0
možnosti
MV

mne se nejvic libi slovni spojeni "mourovata Minda"!

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,72
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik