Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem chlupatá…všude

V dnešní hektické době, kdy správný bloger tepe do prezidentů žijících i odešlých, ví si rady s migranty i veřejnoprávní televizí, já zde vybalím tak…tak delikátní téma, jakým je ochlupení.

Jenže pro mě to je téma velmi závažné! Dlouho jsem se snažila dělat mrtvého zajíce, pardon, brouka, ale už to dál nejde. Musím se svěřit svému čtenářstvu!

Potíže s ochlupením mám dlouho, vlastně už od dětství; jenže tehdy to nebylo tak horké, chlupů nebylo tolik. Pak nastalo krátké období, kdy jsem chlupy neměla, ale to bylo období nanicovaté, takové k ničemu, žádná radost ze života.

Asi bych to měla vzít od začátku, když jsem v tom svěřování. Prostě když mi bylo pět let, objevilo se u našich dveří malinké mourovaté kotě. Moje první a ne poslední. Od té doby jsem už navždycky byla lapená. Lapená a chlupatá…kočky mě provázejí celým životem, kromě již výše zmíněného krátkého období bez koček a bez chlupů. A bez radosti, co nese jméno kočka.

Vlastnila jsem během života běhu mourky, zrzečky i černé, takže chlupy se při troše dobré vůle daly přehlédnout.

Jenže to bych nebyla já, abych si nekomplikovala život! Mourci už mi nestačí! Musím mít i jiné barvy! Bílé! Pardon…stříbrné! A to ne jen tak obyčejné s krátkým kožíškem, kdepak! Dnes s námi bydlí hned čtyři kousky, z toho je jen jeden s krátkou srstí.

Minda je mourovatá, ale srst má snad delší než peršanky. Monty a Sisinka jsou stříbrné perské činčily a jediný Mourek je (není kupodivu mourovatý, ale zrzavobílý) krátkosrstý. Jsem tedy nositelkou celé škály chlupů všech možných délek!

 Ráno napůl spím, navíc náš baráček, skoro nejstarší ve vsi, se na svět kouká malými okýnky, takže ráno mi připadá, že můžu mezi lid, aniž bych svým ochlupením budila pohoršení a děsila malá dítka. Jenže! Vylezu ven, tam denní světlo, a je zle! Jsem samej chlup! Všude!  Jsem prostě všude chlupatá!

Vyzkoušela jsem kartáče, takové ty lepící kotouče, gumové rukavice…nic. Naše kočky se se mnou poctivě mazlí, což je bezva, ale zároveň si dovolují ztrácet chlupy a mě jimi obdarovat. Co nadělám…bez koček nelze žít, to je jednou daný. Chodím tudíž světem chlupatá, ale šťastná. Doma na mě čekají moje čtyři chlupaté poklady, jimž sekunduje Besinka. Ta na rozdíl od kočičích kamarádů chlupy neztrácí, jsouc kníračkou, chodí k psí kadeřnici, kde chlupy odevzdává za nemalý peníz.

Dnes mám na sobě černé džíny. No…černé…z dálky a v šeru to tak možná je, ale zblízka vypadám jako bych na sobě měla chlupaté kalhoty mnoha barev. Život s kočkou je krásný…jen je trochu chlupatý.

Minda

 

Sisinka

 

Monty
Mourek
Besinka

 

Autor: Zuzana Zajícová | středa 5.10.2016 10:48 | karma článku: 40,98 | přečteno: 13717x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,68 | Přečteno: 634x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,07 | Přečteno: 1194x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,60 | Přečteno: 1875x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1312x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Tuleja vzdal nominaci na ministra, připustil selhání. Fiala rozhodnutí vítá

3. května 2024  14:19,  aktualizováno  15:20

Pavel Tuleja se vzdal nominace na post ministra pro vědu, výzkum a inovace. Připustil selhání v...

Vagony po nehodě u Klínce odklidí dopravce. Policie zahájila úkony trestního řízení

3. května 2024  11:11,  aktualizováno  15:17

Policie prověřuje čtvrteční vykolejení osobního vlaku bez strojvůdce poblíž Klínce u Prahy pro...

Tramvaj srazila chlapce, který přebíhal přes ulici. Skončil v nemocnici

3. května 2024  15:03

Záchranáři převezli v pátek ráno do nemocnice šestiletého chlapce, kterého srazila v Plzni tramvaj....

Do školy v Litvínově vnikl muž. Policie ho zadržela poblíž kvůli jiné krádeži

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  14:23

Desítky policistů, hasiči i záchranáři se ráno sjeli k litvínovskému gymnáziu. Důvodem bylo...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,72
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik