Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsem vubec netusil. Je to pro me novina. Vim, ze ze psu jsou chlupy vsude, ale ze i z kocek? Tak dik za osvetu. Bydlim v panelaku a zadny zviratko tu nebudu trapit.

0 1
možnosti
JP

Protože o nich nic moc nevíte

0 4
možnosti
DS

Super, mám to stejně. A taky jste mě dostala, Zuzko ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Napřed jsem se lekla, pak přečetla a zjistila, že i já jsem vlastne skoro furt trojbarevne chlupata a všude. Jenže vy máte chlupaté i prijmeni. I když spíše osrstene. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Naprostý souhlas. Raději chlupatá, ale šťastná!!

1 0
možnosti
MK

R^R^ Už jsem Vás četl vícekrát a tak jsem čekal drobný podraz, ale až takový.....

2 0
možnosti
Foto

Jak podraz? Svatosvatá pravda to je!:-P

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, vy mně dáváte! Samozřejmě jsem čekala erotično, co jinýho může hltat důchodkyně?R^;-D

2 0
možnosti
Foto

To znám.;-) Boj už jsem vzdala, i když teda uznávám, že kočičí chlupy na pracovních mundúrech, no... Ale zatím se žádný alergik nehlásil o první pomoc, takže asi v pohodě. Zato nejmladší sourozenkyně má váleček i v autě, co kdyby vezla někoho nezvířecího.:-) (A taky jsem myslela, že půjde o odchlupování nohou a dalších částí těla.;-))

0 0
možnosti
DV

D22a52v47i74d 28V53l41k

5. 10. 2016 16:19

Zuzko,ale to je trošku bluvárek ten nadpis.Ty to teda s námi koulíš.tytyty;-)Jinak já kočky doma nemusím. Měli jsme, ale byl to nalezenec, který nám raboval kuchyňskou linku a pokusil se mi pod rukama z prkýnka ukrást Lopenickou slaninu a to se ve mně probudil Vlk a bylo zle. A pak ho přejeli v noci na toulce.

0 0
možnosti
DV

D54a27v29i97d 90V50l25k

5. 10. 2016 17:03

A gratulace k titulce. Ty si to zasloužíšR^

4 0
možnosti
Foto

Ten nadpis mne asi jako mnohé zmátl, takže jsem si oddechla, že jde o číči a miciny a ne o dramatické brutální odstraňování nepatřičného ochlupení na lidském těle. Pěkný fokty!:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, nadpis je důležitej. Když je sebelepší článek s blbým názvem, lidi nezajímá...

4 0
možnosti
Foto

R^ Copak kóčičky. To joR^ A mívají mnohé i své lazebníky. Ale to jistě autorka také, že;-)

0 0
možnosti
Foto

Jirko, jasná věc! Mrkněte, co mám vlasů...

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,69
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik