Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Vidite, Zuzano, jakou mela ta tehdejsi hubenost pozdeji vyhodu. Nu a ma stale:-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, mezi holkama krev a mlíko jsem byla taková...nedomrlá. Dnes bych udělala kariéru!

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Krásně zpracované vzpomínky! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, pochvala od tebe je pro mě obzvlášť příjemná!

0 0
možnosti
DV

D76a13v94i63d 39V53l98k

1. 9. 2016 15:18

Takový pěkně rostlý zajíček na smetaně to není marné;-D Hezký blog Zuzko.

0 0
možnosti
Foto

Davide, ty myslíš furt na to jedno!

0 0
možnosti
DS

Zuzkoj, krásně hořkosmutný :-). Nic si z toho nedělejte. Já zase měla prsa po tatínkovi a zároveň p.del jako kobyla (genetika), takže mi na gymplu říkali, že jsem jako šešroubovaná ze dvou lidí. A k tomu po předcích Avarech šikmé oči :-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, šikmé oči jsou pikantní!

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik