Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Zuzko, krásné povídání. Buď zdravá a šťastná.V

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem byla sama doma, teda s panem kocourem. Takovej klid byl naposledy předloni, když jsme byly jen s mámou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zapomínáš na společnost toho Tvého nádherného kocoura. Moc hezký text, Zuzko:-)

2 0
možnosti
Foto

Nezapomínám, je se mnou pořád:-)

2 0
možnosti

Pěkně napsáno.R^ Trochu jsem se ale zasmušil nad tím vaším jedním Štědrým večerem v podnájmu a o samotě. To se opravdu nenašel nikdo z vašich dětí, či blízkých příbuzných, kdo by vás pozval ke štědrovečernímu stolu, zvlášť když věděli, v jaké jste situaci? Pokud to byla vaše vlastní volba, tak se omlouvám.

2 0
možnosti
Foto

Byla to moje volba. Já Štědrý den zas tak moc neprožívám. :-)

1 0
možnosti
MM

Určitě jste Vánoce prožila krásně. Já taky, poprvé jako pradědek a ten nový půlroční náčelník naší famílie je Beník. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jak je miminko, jsou vánoce naprosto jasně nejlepšíV

0 0
možnosti
IL

I81v73a44n71a 86L98a73n27c55e

27. 12. 2022 11:21

Krásný a štˇastný rok 2023VR^V

1 0
možnosti
MV

Radost číst, radost žít. Ať tě radosti provázejí celým příštím rokem!

2 0
možnosti
Foto

Marku, máme to dost podobně, řekla bych. Taky ti přeju velkou radost po smutku... štěně je nejlepší lék.

2 0
možnosti
Foto

R^ale dej pozor, aby ses neuhrála a neuzpívala:-)

0 0
možnosti
Foto

Uzpívat? Nikdy! A uhání mi nehrozí, pač na jeviště coby herečka rozhodně nelezu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik