Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné vzpomínky, Zuzko! Díky za pohlazení...V

Já jsem dostala ještě jeden dárek předevčírem: byla jsem za tátou v nemocnici (je to dost vážný) a zpívali jsme spolu lidovky. Na tom by možná nebylo nic divného, jenže já jsem až do předvčerejška nikdy v životě neslyšela svýho tátu zpívat ani Skákal pes... Trochu se mi chtělo brečet...

Zuzko, užij si krásný zbytek Vánoc a nej... Silvestra.:-):-):-)R^

5 0
možnosti
Foto

Přijď k nám do divadla, Silvestr v divadle je nejlepší volba:-)

2 0
možnosti
Foto

Šťastné a veselé už ti přát nebudu, tak jen vše nejlepší a hodně zdraví v novém roce,Zuzko.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Šárko, taky ti to přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

J71a63n 27P58r70a77ž55á23k

27. 12. 2022 10:10

R^Krásné čtení, Zuzi, ať se Tě štěstí drží i v Novém roce. Ale teď hlavně, ať to dobře dopadne se zubem;-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, se zubem jdu 11. ledna, moje paní doktorka, co odchází ke konci roku, mi ho ještě spraví, máme nadstandardní vztah:-)

2 0
možnosti
Foto

Nádherný blog, ďakujem, potešil ma. Prajem krásne dni sviatočné i všedné.V

7 0
možnosti
Foto

jééé, Vy jste první hned po zveřejnění, děkuji moc za pochválení a přeju i Vám dobré časy nejen v novém roce 2023V

3 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik