Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlépe si odpočinu u detektivek a krimithrillerů, ale bohužel nemám v poslední době moc času číst něco jiného než maturitní četbu. Snad se zadaří a budu číst něco, co sama chci. Ještě jsem se nedostala ke knížkám, které jsem dostala k loňským Vánocům.

Měj se krásně Zuzko. Díky za příjemný předvánoční blog.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Take krásné Vánoce. Některé současné ságy bych bez čtečky nepřečetla, knihy však potřebuji, abych rychle našla citace či úryvky k četbě. Knihou PB jsem zatim jen listovala, dávám přednost románům pred životopisy. Ale on mou take necetl, takže jsme si kvit. 😀

0 0
možnosti
JP

Vánoční svátky bez zbytečného mňoukání a stresu ze spálených rohlíčků přeju, Zuzano. Svět knížek byl ke mně vždy vlídný a laskavý, o vánocích jsem nalézal pod stromečkem pokaždé nějakou pěknou knihu, takže jsem usoudil, že Ježíšek je sečtělý. A já se na něj snažil celý život dotáhnout.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pohádky jsem si sama nečetla, je tolik zajímavějších věcí ke čtení.;-) A děsně mě štvalo, když mi naši ve třetí třídě schovali Bez dcerky neodejdu. Asi ve dvaceti jsem si ji půjčila z knihovny s pocitem, že páchám něco zakázaného...

0 0
možnosti
IL

I78v46a93n15a 89L76a97n64c46e

19. 12. 2022 22:52

Bez dcerky neodejdu jsem nikdy nečetla:-(

0 0
možnosti
IB

Děkuji za přání, krásné Vánoce také Tobě, Zuzanko, i Finnovi:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzaně a Finnovi taky přeji pěkné svátky :)

2 0
možnosti
Foto

My zase přejeme Filipovi:-)

2 0
možnosti
Foto

Také jsem jako dítě přečetl vše, nač jsem přišel, stále čtu také jen skutečné knížky, ale ta elektronická mě docela láká, koukal jsem na to a docela se mi líbilo. Tobě karma, Zuzi. PS: Na Tučkovou už se dlouho chystám, ještě jsem jí nečetl, všichni jí chválí.

3 0
možnosti
Foto

Já už mám elektronickou několik let a stále nadšená. Teď například odjíždím na rehabilitační pobyt a sebou můžu mít celou knihovnu v jedné. V MHD super formát do kabelky. Mám podsvícenou, takže večer neruším lampičkou, písmenka si nastavím jak je mi milé.. Jasně, nevoní papírem..ale mě by se ty papírové už nikam nevešly..

3 0
možnosti
IL

I94v60a40n65a 89L59a71n60c35e

19. 12. 2022 13:01

"I hlupák dokáže přečíst knihu, ale nedokáže vám ji převyprávět." (Zdenˇka Ortová)R^ Také upřednostnˇuji české autory, nyní čtu od Tučkové: Žitkovské bohyně, hlavně neztratit nitˇ, opravdu těžké čtení, hlavně když nečtu každý den. V knize je obsaženo mnoho let a je tam hodně postav.

Nádherně se četla kniha: "Hana" od Aleny Mornštajnové. Jedním dechem jsem ji přečetla a objednala jsem si ji i v angličtině. Vnučka je sice třináctiletá, ale byla bych ráda, aby si ji jednou přečetla, a prozatím čtení v češtině nepraktikuje. Ale co není může být, pro jistotu tuto knihu bude mít ode mne v angličtině.

Krásně se četla Cesta do blikajícího pekla, od Šárky Medkové, už se těším na její druhou knihu...:-)R^

4 0
možnosti

Od Mornštajnové doporučuji i knihu Slepá mapa (já od ní přečetl všechno).

2 0
možnosti
Foto

Pravidelně dostávám pouze poukázky do knihkupectví a výběr je čistě na mně.:-) a poslední 2-3 roky čtu už jen české autory.

A nejlépe si odpočinu u knih Zuzky H. Její humor nemá konkurenci.

Pěkné Vánoce Zuzko a Finne.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik