Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky mám rád knížky, nejlépe obrázkové s velkejma písmenkama...přání opětujeme společně s kočičí polosmečkou.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím polosmečku :-)

0 0
možnosti
Foto

J12a22n 78P90r18a89ž46á54k

19. 12. 2022 11:08

R^Zuzi, James Herriot a jeho veterinární knížky, to je pro mě už spoustu let nejlepší literární relax.

Pokud se tady už nepotkáme, tak krásné Vánoce Tobě i kocourkovi:-)

3 0
možnosti
Foto

Jojo, i můj oblíbený autor :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^Ježíšek Vás iste vypočuje:-)Ja keď dostanem nejakú knihu, s ktorou nesúzniem tak ju posuniem do knižnej búdky alebo vymením so známymi, chodievala som cvičiť a tam sme priniesli rôzne knihy, z ktorých sme si potom vyberali, taká menšia ženská burza to bola :-):-)Krásny deň.

3 0
možnosti
Foto

Já je nosím do Knihbotu :-). Taky přeji hezký den

2 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,95
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik