Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ženy musí pro módu trpět, tak si celé generace díky bokovkám a krátkým tričkům či halenkám na uzel oddělaly ledviny. Nohy si zmasakrovaly například módou šílených korkáčů s podpatky ve výši eiffelovky, atd. Ovšem líčení a make upy ve stylu udělej si místo očí dvě hluboké krvácející rány naše třídní učitelky řešily odesláním spolužaček se umýt na WC. Po návratu jsme poznávali, že ta záhadná upíří cizinka ve vedlejší lavici je náhle zase Dvořáková. Hezká Dvořáková. Dnes to udělat, vyrazily by ty učitelky ze školy pro šikanu, ale já s nimi tehdy sympatizoval. Dívky v mé generaci se moc líčit neuměly, jistě i díky zoufalému výběru činčátek a absenci youtube videí, jak na to. Když si musíte naškrábat pudr z omítky, saze v komíně na řasenku, a krém na boty na stíny, moc parády neuděláte a odfláknete Pak naštvaně i holení nohou nebo podpaží. Tak jsme si užili jejich přirozené krásy a moc se nám to líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Josefe, jsem pravá blondýna a když se trošku nepřišmrncnu, vypadám jako bych vylezla z rakve;-)

0 0
možnosti
Foto

To je asi to jedno "z mála", co vám ženám může normální chlap závidět: ty šminky! Ty krémy, ty pudry, make upy, linky, laky... ten výběr barev!

No, pilulky a ofouknutí vám závidět nebudeme: v tom jsme si "do jisté míry" kvit.R^

0 0
možnosti
Foto

no jo, šminky...ty jsou důležitý, obzvlášť když bez nich coby blondýna vypadám jako bych neměla ksicht ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, ty pilulky jsou určitě taky značkový:-). No, jestli Ti sluší, tak je klidně nos.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, naštěstí mám jen ty na štítnou žlázu a u nich neplatím ani doplatek;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mno, košilku nosím jen v práci (a to spíš aby mi neprosvítala podprda), první blokádu jsem měla ve třinácti (ne z ofouknutí, nýbrž ze snahy uhnout jedné dobře mířené), stav se stal trvalým kolem třicítky a v kabelce mám jen tyčinku na rty, i ten Panadol jsem z nezbytné výbavy vyřadila...;-D

0 0
možnosti
IL

I16v36a93n84a 36L46a66n30c29e

12. 2. 2020 13:33

Karma R^R^R^ Zjistila jsem, že prášky místo šminek nosím už dlouho. "Suché teplo" jsem si ordinovala sama už v mladém věku, protože mi byla stále zima. Troje ponožky, šála kolem krku i do postele, i stáří má svoje výhody, dneska už tolik nemrznu, a tak v ponožkách ani šálách dávno nespím.

0 0
možnosti
Foto

ponožky mě věrně provázejí nočním životem :-)

0 0
možnosti
Foto

Joo, krásné vzpomínání... Džíny, krátká trika... Holý břuch - dobrodruh! Jistý pan profesor na střední škole mě přesvědčoval, že si mám ostříhat dlouhé vlasy, protože jsou prý reakcionářské. Drze jsem mu oponoval, že přeci Karel Marx nebyl žádný reakcionář, ale naopak zastánce pokroku. A jaké měl, panečku, na všech fotkách parádní dlouhé háro!

Taky jsem ale miloval flanelové košile a to mi zůstalo dodnes. Co fakt nepotřebuji, jsou tablety, i když ani netuším, jak strašně si tím škodím ;-D

0 0
možnosti
Foto

nojo, dlouhý vlasy dráždily... ale mně se líbí dodnes;-)

1 0
možnosti
Foto

nedám na indulonu sopustit, hodila se skoro na všechno:-)

2 0
možnosti
Foto

souhlasím, hodí se i teď;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, prosím Tě, co to povídáš, Ty taková krásná mladice.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik