Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^VR^

Ano, ano, zvláště kocour co miluje výšky a rád se pere, to je záhadný, až egyptsky působící lumpík, žádný béčko...

Držím palce!.

0 0
možnosti
Foto

R^A že tě takhle obšťastňovali? Na mě se vždycky přijdou kouknout a odklidí se. Asi smrdím Julišákem.;-D

0 0
možnosti
Foto

Klárko, použila jsem fintu. Poprosila jsem personál, aby mi dali trochu kočičích dobrot. Tos měla vidět ten útok na můj stůl ;-D

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem tu inkognito, přesto hodně spokojený R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěknýR^a přeju ti co nejvíc takových chvilekV

0 0
možnosti
Foto

Však bude, Jitko. Jen to není jako když máš nějakou micinu doma...

0 0
možnosti
JP

A tak štěkám jako hrom, ať je koček milion!

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to je ale krásný blog, téma skvělé, zpracované parádně, fotky báječné, prostě jsem si pochutnala, jako bych to kafčo popíjela s Tebou!!!V

0 0
možnosti
Foto

jo, Zdeni, bylo to krásný, byla jsem tam poprvé, ale ne naposled

0 0
možnosti
PK

..ta projekce by mě zaujala,jen ty lehátka by asi měla být trošku masivnější,,;-DR^

0 0
možnosti
Foto

bylo to bezva, jen jsem se obávala, jak se mi bude vstávat. Kupodivu dobře.

0 0
možnosti
Foto

Úplně Ti rozumím:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik