Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

I životem protřelá migrantka potřebuje pomazlit

Za chvíli to bude půl roku, co jsem se stala migrantkou, tudíž si troufám tvrdit, že jsem oproti drsným začátkům zkušenou a ostřílenou harcovnicí.

Jenže… jenže jsou tu nejen dny, ale i noci. A v noci se stane, že se vzbudíte, je vám najednou zima a úzko, ve tmě tápete kolem sebe a hledáte spřízněnou duši. A tam nikdo.

Nikdo, jenž by se přitiskl, zahřál, pomazlil. Co by vrněl, cumlal ucho, cuchal vlasy. Vaše dlaně hledají a nenaleznou. A přitom ještě před půl rokem bylo kolem mě plno, nikdy se nestalo, že by postel vychladla, pokaždé jsem měla vedle sebe milovanou bytost, připravenou k mazlení.

Jestli si ovšem myslíte, že takhle vzdychám a toužím po přítomnosti svého ex, tak to se zatraceně pletete!

Mně se stýská. Moc se mi stýská. Zpočátku jsem nesměla ani pomyslet, ani na chvilinku vzpomenout. Celé tři první týdny jsem držela myšlenky na uzdě, až jednou večer, v azylu u svého syna…vzpomněla jsem si na své milované a… probrala jsem se na zemi. Naštěstí jsem si o roh skleněné desky stolu narazila jen ruku a bok…

Moje čtyři chlupaté lásky… já vím, v době koronaviru, teroristických útoků, všeho toho politického svinstva a zničené přírody se moje vzdychání po třech kočkách a jednom pejskovi zdá být jako naprostá ptákovina. A taky to asi tak je. Jenže já si nemůžu pomoct.

Nevydržela jsem to. V Praze naštěstí existují kočičí kavárny. Tak jsem si to v jedné z nich užila. Devět kočičích terapeutů a tolik štěstí při pití kafe… jen v noci vedle sebe nemám nikoho, kdo by mi vrněl do ucha a olízl slzy….

Naproti kočičí kavárně je podnik U zajíce... sem jsem nešla, po zajícovi neprahnu...

 tohle je ovšem jiný kafe

kocour, co je milovníkem výšek a rád se pere

zrzeček, který miluje kafe

Matylda, co je tak podobná mojí Mindě, mi dělala společnost celou dobu.

kočičí zázemí, kam lidská noha nevkročí

 V mém srdci nejsou jen moje tři kočky. Bydlí v něm i moje  Besinka, malá kníračka. Psí kavárny nejsou... večer jsem šla do filmového klubu v multifunkčním centru H55. Promítalo se v něm poprvé. 

Krásný prostor je otevřený jen pár měsíců, ale já v něm už byla několikrát. Na kafi, na svářku. Mám to jen kousek a je to jedno z míst, kde se cítím moc dobře.

Do kina se jde po schodech dolů, ovšem nahoře v kavárně si můžete koupit cokoliv s sebou. Já jsem si nesla růžové víno. Do sálu jsem přišla jako první. Na první promítání první! 

A taky poprvé jsem při promítání ležela v plážovém lehátku. Stačila jsem vyfotit prázdný sál, než se nás sešlo asi dvacet. Kromě diváků zde byla slečna promítačka a s ní - fenka! Roztomilá psí slečna, co mi olízala ruce i nos...

Způsobně ležela pod židlí, a byla malinko smutná, že jí panička zapomněla vzít její promítací polštářek. Film byl moc pěkný, Po strništi bos se jmenoval. A já se těším na promítání v březnu, i když budou promítat film, který jsem viděla nesčetněkrát,  protože si zase budu moct podrbat malou psí holku...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | úterý 4.2.2020 9:38 | karma článku: 29,01 | přečteno: 1367x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 21,79 | Přečteno: 550x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,82 | Přečteno: 668x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,19 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1885x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1315x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Konec války připomněly stíhačky. Neotevírejme dveře zlu, apeloval Pavel

8. května 2024  8:50,  aktualizováno  10:36

Lidé si ve středu na různých místech Česka připomínají výročí konce druhé světové války. Nejvyšší...

Staletá tradice vzala za své. Britský pánský klub vpustí do svých řad ženy

8. května 2024  9:59

Jeden z nejstarších a nejslavnějších londýnských pánských klubů Garrick Club v úterý rozhodl, že do...

Izrael otevírá přechod Kerem Šalom, kamiony už navážejí humanitární pomoc

8. května 2024  9:48

Izraelská armáda ve středu oznámila, že znovu otevírá přechod Kerem Šalom z Izraele do Pásma Gazy....

Rusko útočilo desítkami střel a dronů, poškodilo tři ukrajinské elektrárny

8. května 2024  7:09,  aktualizováno  8:30

Rusko v noci na středu vyslalo na Ukrajinu více než 50 střel a 20 dronů, uvedl ukrajinský prezident...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,82
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik