Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Zuzanko, tak ta je na 10 x karmu dát... Ale jak to udělat . ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásné verše, těším se na pokračování. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^krásná fotka moudrá slovaR^

1 0
možnosti
Foto

seš děsně romantická :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Mam rad Tve verse, damo krasna:-)

1 0
možnosti
Foto

tak to mě těší, milý pane;-)

1 0
možnosti
Foto

...jedna technická. Moje básničky jsou rozdělené na sloky, i v administraci se tak zobrazují, ale jakmile jsou ku přečtení na blogu, sloky se vždycky slijí do souvislého textu. Nechápu...no snad to poezie milovnému čtenářstvu nevadí;-)

0 0
možnosti
Foto

jsem tam zkusmo šoupla tečky a vida, jsou sloky ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 27,50
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik