Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příběh má pokračování. Jsem totiž ta blogerka, o které Vaše kamarádka z lázní paní Zuzanko hovořila. Je pro mne velkým překvapením, že jde o slečnu strašilku. Já na ni pořád myslím, jako na kluka. Je krásná a jak vidím, umí pěkně překvapit. Nejlepší na tom je, že se ani nemusí přejmenovávat. Má drahá přítelkyně ji pojmenovala - "Kudlička". :-) Pěkné, že? Díky za krásně zpracovaný příběh. "Mšené Lázně zbaví nás strázně!" Zdravím paní Zuzano a užijte si adventu plného hudby.

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za návštěvu a za doplnění příběhu o strašilce!

0 0
možnosti
Foto

;-DMoje sestřenice taky měla takovou potvoru. Říkala jí Božka.:-)

0 0
možnosti
Foto

strašilka je strašná...;-D to fakt nemůžu...se bojim...myslim to vážně... bože, jeden by čekal dopisování se švihákem, výměny adres, nostalgie podzimu... nemyslím život...myslim prostě podzim... a ona strašilka...Zklamaná jak po seriálu s otevřenym koncem.;-).VR^ hezký moc, Zuzko

1 0
možnosti
Foto

To přece nejde, Radko, taková tajemství odhalovat...a nostalgie byla, jasná věc, listopad je k tomu jako stvořený, ale já jsem ráda nostalgická.

1 0
možnosti
Foto

Povídání je rozkošné, ale to nic nemění na tom, že na strašilku- ženu, jejího manžela, kterého nepotřebuje, jakož i na strašilátko bych nesáhla ani za milión!;-(;-DR^

1 0
možnosti
Foto

J85a69n 21P93r81a64ž69á55k

28. 11. 2016 10:28

R^Jé, Zuzano, to je krásné. Dostanete od té paní malé strašilátko?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen to ne! Honzo, dovedete si představit moje čtyři kočky? Co by se strašilátkem udělaly?

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, to je zajímavější, než kdo, s kým....;-)hlavně, že lázně pomohlyR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, pomohly, ale nejlepší by bylo tam bydlet.;-)

1 0
možnosti
JS

R^;-) Pěkný Strašilkový Lázeňský Duch :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, jo, taky to tak vidím!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 29,18
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik