Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J74a95n24a 37M12a69j86o69v82á

18. 11. 2016 19:12

No nazdar, nedorazila bych s kompletní výbavou na jedinou procedúru. Pokud bych vůbec dorazila na správné místo. Fandím vám.

1 0
možnosti
Foto

Jano, jedině chodit se vším na sobě, včetně strašlivé čepičky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, nevím...dnes jsem se dvakrát vracela...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, ve kterých lázních?

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, Mšené lázně - nejlepší možná volba!

1 0
možnosti
Foto

J94a30n 18P51r82a89ž52á41k

17. 11. 2016 14:41

R^Zuzano, bezva předsevzetí. Ale být ve Vaší kůži, nebylo by mi to nic platné a příště bych zase na něco zapomněl:-)

1 0
možnosti

Jedna moje kamaradka rekla policajtovi, ktery ji zastavil za dopravni prestupek "Blondyna s brejlema ... co byste ode mne cekal?" .-))

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste tu ozdobu hlavy nevyfotila;-D! Užívejte si relaxu a díky za článek.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já děkuju za přízeň!

0 0
možnosti
Foto

Hele, Zuzano, ber to tak, že my "rentiérky " jsme prostě tu a tam roztržitý... Nic jinými v tom nehledej! :-) Možná jen karmu - a tu jsem ti dala! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

...jinýHO! Pominu se z "chytrýho" tabletu...;-D

0 0
možnosti

Zcela Vás chápu, mám to podobně, až na tu gumičku do vlasů, protože jsem na ježka. Ovšem plynové injekce byly pro mne katastrofou, šíleně mne to bolelo. Přišla jsem s metodou: MLUVIT. Tak jsem sestřičce vyprávěla cokoliv, jen, abych nečekala na vpich. Po pár seancích už mne znala, tak se rovnou ptala: "Tak co, copak dnes pro mne máte?"

1 0
možnosti
Foto

...no mě to nebolí, ale mě všeobecně injekce nebolí...a ježek by byl pro mě hotová katastrofa! Vlasy jsou milosrdné, leccos schovají.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik