Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Blondýna v akci (…zas je ze mě lázeňská krasavice!)

Tak bych si byla myslela, že jsem už ostřílenou a po všech stránkách zkušenou matadorkou resortu lázeňského.

Ledva si to však o sobě pomyslím, stane se něco nepředvídaného. Nejsou to žádné tragédie, jen se jeden dost naběhá a nahledá. Furt ve střehu, říkám si, když odcházím na  procedury, holka, furt ve střehu!  Nezapomenout rozpis procedur, pantofle, plavky, koupací čepičku, gumičku na culík. Z procedury odcházejíc pak nezapomenout klíček od skříňky, rozpis procedur, gumičku na culík… je to šichta, vám povím.

Minulý týden jsem zapomněla rozpis procedur v plynové komůrce – neděste se, je to tam náhodou moc pěkné a nedělají tam ubohým klientům žádné nepravosti, naopak! Plynové injekce jen tak trošku pošimrají a zaručeně pomáhají! Jen já tam pokaždé zapomenu ten rozpis, což jsem si zatím pokaždé uvědomila zavčas, jen ten minulý týden ne…až večer jsem si na něj vzpomněla! Nemám ho! Co si počnu? Celou noc jsem nespala a ráno letěla hledat ten důležitý dokument. Naštěstí se objevil u hodných sestřiček. Od té doby ho střežím jako oko v hlavě; to víte, bez něj jako bych nebyla.

Pak byl pár dní klid…usnula jsem na vavřínech, a to jsem neměla. Dnes jsem si to vybrala se vším všudy! Plavky jsem teda měla a pro pantofle jsem se vrátila, ale jinak jsem se odebrala ku cvičení v bazénu jako novicka. Bez gumičky na culík a bez čepičky! Ta zatracená čepice je sice otřesná, ale když ji nemáte, do bazénu vás nepustí! I kdybyste měli hlavu jako koleno, čepičku mít musíte, v tom jsme si všichni rovni. Za minutu byl nástup a já zjistila tenhle fatální nedostatek! On to není problém, když máte u sebe peníze, konkrétně deset kaček, ale ani ty jsem já trubka neměla! Naštěstí se nade mnou slitovala paní, co na rozdíl ode mě měla všechno, a zapůjčila mi kýžený peníz. Mazala jsem rychlostí blesku zakoupit čepičku k sestřičce. Čepička je sice strašlivá, ale má moc pěknou krabičku, skoro jako nějaká drahá francouzská kosmetika. Další problém nastal, když jsem se snažila všechny svoje vlasy narvat do útrob oné ozdoby hlavy. Šichta bez gumičky, to vám povím!

V šatně jsem si opakovala jako mantru veškeré propriety, jež nesmím zapomenout, a dala jsem to. Jen jedna paní zapomněla u bazénu rozpis a já jsem to nebyla! Jsem dobrá!

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | čtvrtek 17.11.2016 10:41 | karma článku: 21,59 | přečteno: 698x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 15,42 | Přečteno: 301x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,71 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,19 | Přečteno: 1205x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1879x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1313x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Pětiletá dívenka vdechla párek v rohlíku, za pár dní v nemocnici zemřela

6. května 2024  17:30

Velká tragédie se odehrála na konci dubna v Kravařích na Opavsku, kde zemřelo pětileté děvče při...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Voda zaplavila ulice i železnici

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  17:28

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padají i kroupy. Hasiči hlásí desítky...

V predátorských titulech publikovala i Nerudová. Bylo to dávno, hájí se

6. května 2024  15:16,  aktualizováno  17:26

Danuše Nerudová je lídr kandidátky STAN a také aspiruje na post europoslankyně. Česko by ráda...

Lipavský předvolal ruského velvyslance kvůli kyberútokům na instituce

6. května 2024  16:55

Ministr zahraničí Jan Lipavský (Piráti) v pondělí nechal předvolat do Černínského paláce ruského...

  • Počet článků 430
  • Celková karma 28,52
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik