Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezkoumat jídlo, jinak vymřeme hlady;-);-D

2 0
možnosti

cely bych to shrnul takhle: slo to jist? nebo dokonce zrat s potesenim?

1 0
možnosti
Foto

R^Někdy je lepší to moc nezkoumat, však jako E-cosi se dá označit i vitamin C... Šelak i arabskou gumu si pamatuju z přednášek, ale využití už nějak moc ne, jsem vostuda.;-)

1 0
možnosti

Enom jezte, furt sa ve fšeckém rýpete. Hlad na vás!

To říkávali prarodiče, ale tenkrát měli pravdu.

Moje první čokoláda byla z U.N.R.A. Dodnes si ji pamatuji.

Svět se mění.

3 0
možnosti
Foto

Věro, taky jsem slýchala něco podobného. Sama jsem to nemohla u svých dětí uplatnit, ty jedly všechno.

1 0
možnosti
Foto

No tak občas čtu složení, některým věcem ani nerozumím a ze seznamu éček se mi dělají mžitky před očima. Lituju alergiky, kteří musí opravdu zvážit, jestli to či ono smí.

Díky za milý vtipně napsaný článek.:-):-):-)

P.S: Jestli popisujete takový ty máslovo- čokoládový koule (truffle?), tak ty já taky můžu.V

3 0
možnosti
Foto

já už nevím, jaký to byly koule, ale byly dobrý, i přes ty lahůdky v nich.

0 0
možnosti
Foto

J19a20n 50P97r67a63ž35á24k

25. 10. 2016 12:22

R^Šmarjá, Zuzano, to mi nedělejte. Teď jsem se vrátil z oběda a bůh ví, co jsem v té vepřové s rýží všechno snědl navíc:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, jsme na tom stejně, taky jsem do sebe dostala v naší závodce krmi neznámého původu.

1 0
možnosti
Foto

vypadá to že často vůbec nevíme co jíme,,,takže pokud platí premisa že jsme to co jíme tak vlastně nevíme co nebo kdo vůbec jsme:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, máte recht, někdy je lepší nepátrat. Ještě že jsou ta písmenka tak pidi, které přečte jedině lupa8-oR^

2 0
možnosti
Foto

no právě, radši už taky nepátrám...

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik