Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tohle téma je nevycerpatelny! Ale nejdřív Turek a teď Hrnek.... to je nejvíc!

7 0
možnosti
Foto

.. a to byl jistý čas ještě Kačena

1 0
možnosti
Foto

Tak, abych přidal své vzpomínky.

V šesté třídě začali mí drzejší kamarádi ošmatávat děvčata, ale, já, který byl vždy zakřiknutý a držel jsem se v pozadí, jsem odolal. Spravilo se to až po 20. roku věku a to docela dokonale.

A jinak, když nám bylo 13, tak největší naše atrakce bylo čekání na jadernou válku kvůli Kubě. Tak na to pamatuj dodnes.

Ale, jinak, byla ZSŠ nuda a jediné zpestření poskytovaly letní pivní vodácké tábory. Na tom druhém kdy už nám bylo 15 a mohli jsme pivo pít legálně (ve 14 letech ještě ne) se mi stal drobný, leč krvácivý úraz. Skočil jsem do mělké vody a rozřízl si ruku.

Náš vedoucí, Jirka, který na ty tábory jezdil jen proto, aby mohl spát s naší macatou tělocvikářkou, seděl tou dobou v hospodě v Týně nad Vltavou na náměstí a požíval alkoholické nápoje, tedy pivo.

A když jsem tam přišel s tou rozříznutou rukou, vzal mě do kuchyně, tam objednal dvě Plzně, zavelel, abych je vypil a pak mi na ruku nalil kysličník a vzal mě k lékaři tu banalitu zasvorkovat.

Mně se prostě ve škole líbilo, neříkám, že ne.

0 0
možnosti
VV

Tak bud jste si spletl rok vaseho narozeni, nebo rok kubanske krize. Nic neobvykleho.

0 0
možnosti
PB

;-D Výborně...a proto jistý pan bloger napíše, že za socíku bylo fajn, páč se o nic nestarali...no taky vo co by se starali, že, když se Gustav postaral za ně :-)

7 0
možnosti
Foto

Ano, to je velká pravda. Za Husáka bylo o hodně starostí méně a větší legrace.

2 6
možnosti
Foto

R^Bylo to daný a nikdo s tím nic nenadělal. Tehdy nám to nepřišlo, ale teď říkáme zplať pánbůh, že jsou ty časy pryč.

18 0
možnosti
Foto

Honzo, Ty si libuješ, že jsi starší? Co kdyby Ti někdo vrátil dvacetileté tělo a musel si za to absolvovat "Rok Husákovské školy"? Bral bys to?

0 0
možnosti
VH

No vidíte. Já se s tím perem v pravačce peru již 72 roků (které uplynuly od vstupu do 1. třídy).

0 0
možnosti
Foto

Velmi, velmi milé povídání a Váš krásný humor k tomu

6 0
možnosti
JB

ač jsem o něco mladší, vzpomínky máme podobné, Jiskrou jsem se stal taktéž automaticky, ale pionýru jsem unikl. když se rozdávaly přihlášky, tak jsem chyběl a dál už se to až do osmičky neřešilo

0 0
možnosti
Foto

Vůbec netuším, že se do pionýra vyplňovaly nějaké přihlášky. To snad až do ČSM/SSM?

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik