Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Jo, to je přesně místo pro tebe, hezký si to užívej!

1 0
možnosti
MS

Je hezké vidět někoho, kdo má takovou radost z práce. :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Gratulujééém! R^V Ivaně spadl buližník ze srdce! ;-D

1 0
možnosti
JB

Gratuluji a přeji ať se vám líbí. Já teď budu měsíc také doma, i když ne sám, takže si najdu čas a aspoň na minutku se podívám

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, ze V Ti gratuluju. Není nad tvůrčí práci, zvlášť pro takovou bytost, jakou jsi Ty. Tak ať se daří a daří a daří.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Ať se ti tam pořád líbí a nepřestane tě to bavit:-).

2 0
možnosti
MV

Tak když udělalo radost, radost i u nás, Jitko. Viděl jsem jen jednou a "holky ve studiu" byly na můj vkus takový "moc hodny". Doufám, že tě brzo uvidíme jako (MO) deratizatorku. To bych se těšil převelice. At radost z práce trvá!

1 0
možnosti
Foto

Jitko? no ale jinak souhlas, moderátorky jsou moc hodný a to je dobře! je fakt, že všichni hosté jsou přirození, vládne tam příjemná atmoška a to nekecám! ve zpravodajství jsem zažila onačejší chvíle!

1 0
možnosti
MB
Foto

Tož ať Ti to pořád dobře šlape Zuzko.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,09
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik