Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a30n 66H84o10r43n51í78k

8. 12. 2023 10:14

Upřímnou soustrast rodině, je mi to líto.

0 0
možnosti
Foto

Hrozná škoda, nadanej a laskavej člověk.

0 0
možnosti
Foto

Tak a teď mě to, že jsem se s ním na jednom blogerském srazu těsně minul, mrzí mnohonásobně víc.

0 0
možnosti
Foto

Tomu se těžko věří. Věk mých rodičů...

0 0
možnosti
Foto

Tak Josefa je škoda. Rad jsem ho četl...

9 0
možnosti
Foto

Ach! To je mi moc líto... A velice sdílím mnohé zde v diskusi napsané, o dobrém člověku, jeho skvělém humoru, opravdovém umění psát a taky o překvapivě dobrém pěveckém projevu. R.I.P.

7 0
možnosti

Moc ráda jsem ho četla a toto je poprvé, co mne zarmoutil

14 0
možnosti

kazdy z nas tu jsme a pak, jednou, zmizime

a jaky jsme byli posoudi ti, co se tu jeste chvili zdrzi

mel jsem jeho humor moc rad a verim, ze si ho oblibej i tam nekde nahore (pokud ho teda uz nekteri neznali)

diky za vzpominku, Zuzo

4 0
možnosti

Nečekaná zpráva, vždyť do poslední chvíle hýřil humorem. Velmi mě překvapil v jednom ze svých posledních blogů, kde se představil i jako výborný zpěvák. Je mi to moc líto.

10 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik